Dokumenty składane przez doktoranta
- Szczegóły
- Odsłony: 1779
- Oświadczenie doktoranta dotyczące praw autorskich
- Oświadczenie doktoranta dotyczące jego wkładu w powstanie przedłożonej rozprawy doktorskiej
- Oświadczenie współautora dotyczące udziału w powstaniu publikacji doktorskiej
- Uwagi dotyczące przygotowania autoreferatu
Akredytacje
- Szczegóły
- Odsłony: 3018
- Kierunek Wychowanie Fizyczne:
WF z AWF: „Aktywny powrót do szkoły - realizacja szkoleń dla nauczycieli w województwie lubuskim i wielkopolskim”
- Szczegóły
- Odsłony: 7527
Umowa Nr MEiN/2021/DPI/49
Cel projektu
Celem głównym projektu jest poprawa i monitoring stanu kondycji fizycznej dzieci i młodzieży po powrocie do zajęć stacjonarnych – walka ze skutkami pandemii koronawirusa.
Cele szczegółowe projektu
• Wyposażenie nauczycieli wychowania fizycznego oraz nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej w dodatkowe umiejętności związane z realizacją zajęć wychowania fizycznego oraz zajęć pozaszkolnych („Sport Kluby”) dla dzieci po okresie pandemii – wielomiesięcznego okresu hipokinezji.
• Wdrożenie dodatkowych zajęć aktywizujących („Sport Kluby”) dzieci i młodzież szkolną umożliwiających poprawę kondycji fizycznej po okresie hipokinezji.
• Monitorowanie kondycji fizycznej dzieci i młodzieży oraz przygotowanie wytycznych i rekomendacji praktycznych. Efektem monitoringu będzie raport końcowy, dotyczący aktualnej kondycji fizycznej dzieci i młodzieży oraz skutków związanych z pandemią koronawirusa, przygotowywany przez ekspertów z obszaru zdrowie, psychologia i metodyka. Przygotowane zostaną raporty uwzględniające nie tylko diagnozę stanu, ale również praktyczne rekomendacje i wdrożenia, jak w przyszłości działać w monitorowanym obszarze. Raporty będą podsumowaniem prowadzonego w ramach II etapu projektu monitoringu realizowanego w oparciu o specjalnie przygotowane narzędzia badawcze opracowane przez doświadczonych specjalistów krajowych i zagranicznych, naukowców o bogatym doświadczeniu badawczym.
Termin realizacji zadnia
Realizacja postanowień umowy, w tym wydatkowanie dotacji celowej zostanie zakończone do dnia 31 grudnia 2021 r.
Obszar realizacji zadania
Projekt realizowany jest w województwach wielkopolskim i lubuskim.
Grupa docelowa
• Nauczyciele wychowania fizycznego;
• Nauczyciele edukacji wczesnoszkolnej.
Etapy realizacji zadania
Etap I – „Szkolenia dla nauczycieli” realizowane w województwach: lubuskim i wielkopolskim przez AWF w Poznaniu.
Etap II – „Sport Kluby” obejmuje wszystkie 16 województw, w tym lubuskie i wielkopolskie.
Cel projektu
Celem głównym projektu jest poprawa i monitoring stanu kondycji fizycznej dzieci i młodzieży po powrocie do zajęć stacjonarnych – walka ze skutkami pandemii koronawirusa.
Cele szczegółowe projektu
• Wyposażenie nauczycieli wychowania fizycznego oraz nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej w dodatkowe umiejętności związane z realizacją zajęć wychowania fizycznego oraz zajęć pozaszkolnych („Sport Kluby”) dla dzieci po okresie pandemii – wielomiesięcznego okresu hipokinezji.
• Wdrożenie dodatkowych zajęć aktywizujących („Sport Kluby”) dzieci i młodzież szkolną umożliwiających poprawę kondycji fizycznej po okresie hipokinezji.
• Monitorowanie kondycji fizycznej dzieci i młodzieży oraz przygotowanie wytycznych i rekomendacji praktycznych. Efektem monitoringu będzie raport końcowy, dotyczący aktualnej kondycji fizycznej dzieci i młodzieży oraz skutków związanych z pandemią koronawirusa, przygotowywany przez ekspertów z obszaru zdrowie, psychologia i metodyka. Przygotowane zostaną raporty uwzględniające nie tylko diagnozę stanu, ale również praktyczne rekomendacje i wdrożenia, jak w przyszłości działać w monitorowanym obszarze. Raporty będą podsumowaniem prowadzonego w ramach II etapu projektu monitoringu realizowanego w oparciu o specjalnie przygotowane narzędzia badawcze opracowane przez doświadczonych specjalistów krajowych i zagranicznych, naukowców o bogatym doświadczeniu badawczym.
Termin realizacji zadnia
Realizacja postanowień umowy, w tym wydatkowanie dotacji celowej zostanie zakończone do dnia 31 grudnia 2021 r.
Obszar realizacji zadania
Projekt realizowany jest w województwach wielkopolskim i lubuskim.
Grupa docelowa
• Nauczyciele wychowania fizycznego;
• Nauczyciele edukacji wczesnoszkolnej.
Etapy realizacji zadania
Etap I – „Szkolenia dla nauczycieli” realizowane w województwach: lubuskim i wielkopolskim przez AWF w Poznaniu.
Etap II – „Sport Kluby” obejmuje wszystkie 16 województw, w tym lubuskie i wielkopolskie.
Organy jednoosobowe i kolegialne oraz władze wydziałów
- Szczegóły
- Odsłony: 4590
Organy jednoosobowe i kolegialne
oraz władze wydziałów
Akademii Wychowania Fizycznego
im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu
na kadencję w latach 2020-2024
oraz władze wydziałów
Akademii Wychowania Fizycznego
im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu
na kadencję w latach 2020-2024
REKTOR – prof. AWF dr hab. Dariusz Wieliński
PROREKTOR DS. NAUKI – prof. dr hab. Jan Celichowski
PROREKTOR DS. STUDIÓW – prof. dr hab. Jacek Zieliński
RADA UCZELNI
(kadencja organu trwa od 1 stycznia 2021 r. do 31.12.2024 r.)
1. Dariusz Jędraszak – Przewodniczący
2. Przemysław Kubala
3. Elżbieta Roeske
4. prof. dr hab. Piotr Krutki
5. prof. dr hab. n. med. Maciej Pawlak
6. prof. AWF dr hab. Marek Sokołowski
7. stud. Agata Nawacka – Przewodnicząca RUSS
SENAT
1. Rektor – prof. AWF dr hab. Dariusz Wieliński
2. Prorektor ds. Nauki – prof. dr hab. Jan Celichowski
3. Prorektor ds. Studiów – prof. dr hab. Jacek Zieliński
4. Dziekan Wydziału Nauk o Kulturze Fizycznej – prof. dr hab. Tomasz Tasiemski
5. Dziekan Wydziału Nauk o Zdrowiu – prof. AWF dr hab. Urszula Czerniak
6. Dziekan Zamiejscowego Wydziału Kultury Fizycznej w Gorzowie Wlkp. – prof. AWF dr hab. Piotr Żurek
Wydział Nauk o Kulturze Fizycznej
7. prof. dr hab. Ewa Ziemann
8. prof. AWF dr hab. Joanna Gorwa
9. prof. AWF dr hab. Piotr Gronek
10. prof. AWF dr hab. Adam Kantanista
11. prof. AWF dr hab. Maciej Wilski
12. dr Helena Elegańczyk-Kot
13. mgr Jakub Malik – doktorant
14. stud. Agata Nawacka – Przewodnicząca RUSS
15. stud. Tamara Zbiegień
Wydział Nauk o Zdrowiu
16. prof. dr hab. n. med. Maciej Pawlak
17. prof. AWF dr hab. Katarzyna Domaszewska
18. prof. AWF dr hab. Hanna Drzymała-Celichowska
19. prof. AWF dr hab. Joanna Karolkiewicz
20. prof. AWF dr hab. Włodzimierz Mrówczyński
21. prof. AWF dr hab. Anna Straburzyńska-Lupa
22. dr Wojciech Jarosz
23. dr Krystian Wochna
24. stud. Bartosz Kalka
25. stud. Bartosz Zygmunt
Zamiejscowy Wydział Kultury Fizycznej w Gorzowie Wlkp.
26. prof. AWF dr hab. Anna Skarpańska-Stejnborn
27. stud. Julia Jackowska
Administracja
28. mgr Małgorzata Mikołajczak
29. Halina Nadolna
30. mgr Elżbieta Rybińska
WŁADZE WYDZIAŁU NAUK O KULTURZE FIZYCZNEJ
Dziekan Wydziału - prof. dr hab. Tomasz Tasiemski
Prodziekan ds. studiów – dr Anna Nadolska
Prodziekan ds. studenckich – dr Tomasz Garsztka
WŁADZE WYDZIAŁU NAUK O ZDROWIU
Dziekan Wydziału – prof. AWF dr hab. Urszula Czerniak
Prodziekan ds. studiów – prof. AWF dr hab. Anna Demuth
Prodziekan ds. studenckich – dr Krystian Wochna
WŁADZE ZAMIEJSCOWEGO WYDZIAŁU KULTURY FIZYCZNEJ W GORZOWIE WLKP.
Dziekan Wydziału – dr hab. Piotr Żurek
Prodziekan ds. studiów – dr. hab. Leszek Zguczyński
Prodziekan ds. studenckich – dr Piotr Wójciak
Wzorce dyplomów ukończenia studiów wyższych
- Szczegóły
- Odsłony: 6657
Poniżej zamieszczamy informacje o dyplomach ukończenia studiów, zgodnie z art 34 ust. 1 Ustawy o dokumentach publicznych z dnia 22 listopada 2018 r.:
- Pliki graficzne zawierające widok ogólny wzorca dyplomu ukończenia studiów.
- Opis dokumentu publicznego:
- data wprowadzenia wzoru do obrotu prawnego - 21.06.2021 r.,
- data rozpoczęcia wydawania dyplomu wg wzoru - 05.07.2021 r.,
- okres ważności dyplomu wg wzoru - do odwołania,
- data zakończenia wydawania dokumentu wg wzoru - do odwołania.
- Plik graficzny obrazujący elementy zabezpieczeń przed fałszerstwem.
AWF Poznań bez Barier
- Szczegóły
- Odsłony: 11053
INFORMACJA O PROJEKCIE
Numer i nazwa Osi priorytetowej: III. Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwojuNumer i nazwa Działania: 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych
Instytucja, w której wniosek zostanie złożony: Narodowe Centrum Badań i Rozwoju
Numer naboru: POWR.03.05.00-IP.08-00-DOS/20
Numer projektu: POWR.03.05.00-00-A021/20
Okres realizacji projektu: od: 2021-01-01 do: 2023-10-31
Tytuł projektu: AWF Poznań bez Barier
Budżet: 3 527 625,00 zł
Realizacja: Zastępca Kanclerza – dr Damian Doleciński
ZAŁOŻENIA
Obszar 1 – Struktura organizacyjna jednostki ds. dostępnościPowołane zostanie Biuro Wsparcia Osób z Niepełnosprawnościami, w którym zatrudnione będą dwie osoby. Umożliwi to podejmowanie działań na większą skalę, a tym samym zmierzających do zapewnienia dostępności Uczelni w większym niż do tej pory zakresie. Poza tym, działania kierowane będą nie tylko
do studentów, kandydatów na studia czy pracowników z niepełnosprawnościami, ale również
do asystentów świadczących usługi asysty wspomagającej oraz pozostałych pracowników zatrudnionych w Akademii Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu. Opracowana zostanie struktura organizacyjna biura a także zakres jego działania.
Obszar 2 – Architektura
Planowane inwestycje architektoniczne istotnie wpłyną na zwiększenie dostępności Uczelni. Zostaną:
• udostępnione informacje oraz mapy z położeniem poszczególnych jednostek organizacyjnych Uczelni
w formie elektronicznej,
• zainstalowane pętle indukcyjne w salach wykładowych,
• zakupiona i zamontowana winda w budynku Rektoratu,
• przystosowane wjazdy wyposażone w szlabany celem umożliwienia osobom niepełnosprawnych dojazd jak najbliżej wejścia do obiektu stosując kontrolę dostępu przez montaż kamer odczytujących tablice rejestracyjne pojazdu z oprogramowaniem.
Obszar 3 – Technologie wspierające
Planowane inwestycje w technologie wspierające istotnie wpłyną na zwiększenie dostępności Uczelni.
Zostaną:
• zakupione i zamontowane pętle indukcyjnych w wybranych pomieszczeniach w budynkach Uczelni
co zwiększy dostępność edukacji dla osób z niepełnosprawnością słuchu,
• przystosowane wjazdy wyposażone w szlabany celem umożliwienia osobom niepełnosprawnych dojazd jak najbliżej wejścia do obiektu stosując kontrolę dostępu przez montaż kamer odczytujących tablice rejestracyjne pojazdu z oprogramowaniem,
• zakupiona i zainstalowana platforma e-learningu, która stworzy m. in. możliwość pełnej komunikacji osób z niepełnosprawnościami z pracownikami,
• zakupiona i zainstalowana platforma intranetowa do komunikację pomiędzy pracownikami, która stworzy m. in. możliwość pełnej komunikacji pomiędzy osobami zatrudnionymi
z niepełnosprawnościami, jak również umożliwi im pracę zdalną,
• dostosowanie stron www do standardu WCAG 2.0.
Obszar 4 – Procedury
Przygotowane i wdrożone zostaną procedury zapewniające przestrzeganie standardów dostępności, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi w zakresie: architektonicznym, edukacyjnym (dydaktycznym), cyfrowym, rekrutacji. Celem wytycznych zapewniających dostępność w ww. zakresach będzie stworzenie szczegółowych procedur ustanawiających minimalne wymogi
i uwzględniających standardy dążące do zapewnienia dostępności. Wszystkie procedury będą aktualizowane/wypracowywane wspólnie z zainteresowanymi jednostkami i osobami na zasadach równości, partnerstwa oraz partycypacji.
Obszar 5 – Wsparcie edukacyjne
Zapewniona zostanie dostępność materiałów dydaktycznych w formie cyfrowej poprzez zakup i instalację platformy e-learningu, na której umieszczone zostaną dostosowane treści. Wsparcie edukacyjne będzie miało charakter szczegółowy i adresowane będzie zarówno do pracowników dydaktycznych Akademii Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu, jak i studentów z uwzględnieniem wszystkich rodzajów i stopni niepełnosprawności.
Obszar 6 – Szkolenia podnoszące świadomość niepełnosprawności
Przeprowadzone zostaną zaawansowane i kompleksowe szkolenia z poszczególnych zagadnień dotyczących niepełnosprawności, które będą obejmowały wszystkie sześć obszarów dostępności
z odpowiednim udokumentowaniem. Szkolenia będą skierowane do nauczycieli akademickich jak
i pracowników administracyjnych Uczelni:
• Szkolenie: student ze spektrum autyzmu i innymi całościowymi zaburzeniami rozwojowymi
w procesie dydaktycznym;
• Szkolenie: student z niepełnosprawnością narządu wzroku w procesie dydaktycznym;
• Szkolenie: student z niepełnosprawnością narządu słuchu, zaburzeniami głosu i mowy w procesie dydaktycznym;
• Szkolenie: student z chorobą przewlekłą (choroby układu oddechowego i krążenia, pokarmowego, układu moczowo-płciowego i inne procesie dydaktycznym;
• Szkolenie: student z niepełnosprawnością narządu ruchu i neurologiczną w procesie dydaktycznym;
• Szkolenie: student z zaburzeniami zdrowia psychicznego w procesie dydaktycznym;
• Szkolenie dla osób prowadzących serwisy internetowe z zakresu ich dostępności dla osób niepełnosprawnych;
• Szkolenie dla obsługi (pracownicy administracji, osiedla akademickiego) z zakresu obsługi osób niepełnosprawnych;
• Szkolenie dla obsługi (biblioteki) z zakresu obsługi osób niepełnosprawnych;
• Szkolenie dla obsługi (centrum obsługi studenta) z zakresu obsługi osób niepełnosprawnych;
• Szkolenie dla pracowników z zakresu podnoszenia świadomości o osobach niepełnosprawnych
w zakresie prowadzonych inwestycji (likwidacja barier);
• Szkolenie dla studentów (przedstawiciele w postaci starostów, samorządu studenckiego, doktoranckiego) z zakresu podnoszenia świadomości o osobach niepełnosprawnych.
Przebudowa DS w Gorzowie Wielkopolskim
- Szczegóły
- Odsłony: 10961
Minister Edukacji i Nauki udzielił Uczelni dotacji na dofinansowanie inwestycji pod nazwą: „Przebudowa DS w Gorzowie Wielkopolskim”.
Umowa dotacyjna Nr 2058.
Stan istniejący domu studenckiego:
Budynek domu studenckiego wolnostojący, trzykondygnacyjny w całości podpiwniczony z poddaszem. Budynek zrealizowany w technologii tradycyjnej. Segmenty mieszkalne składają się z czterech pokoi i wspólnego węzła sanitarnego lub trzech pokoi i wspólnego węzła sanitarnego. Obiekt posiada 143 miejsca noclegowe.
Cele projektu:
W ramach udzielonej dotacji Uczelnia zobowiązuje się do osiągniecia następujących celów:
- wykonanie dokumentacji,
- przebudowa segmentów mieszkalnych i węzłów sanitarnych na parterze budynku,
- wydzielenie w segmentach dodatkowego węzła sanitarnego.
Zadania realizowane w ramach projektu:
Przebudowa obejmuje prace budowlane, elektryczne i wodno-kanalizacyjne oraz usprawnienie instalacji wentylacji i wykonanie instalacji klimatyzacji. Nowa organizacja przestrzeni zwiększy bezpieczeństwo studentów, pracowników i innych osób zakwaterowanych w domu studenckim.
Grupy docelowe projektu:
Projekt skierowany jest do studentów i pracowników Uczelni, oraz osób zakwaterowanych w związku z rozprzestrzenianiem się wirusa SARS-CoV-2.
Efekty realizacji projektu:
Określony powyżej zakres pozwoli dostosować obiekt do zapewnienia bezpiecznych warunków zakwaterowania osób w dobie pandemii.
Umowa dotacyjna Nr 2058.
Stan istniejący domu studenckiego:
Budynek domu studenckiego wolnostojący, trzykondygnacyjny w całości podpiwniczony z poddaszem. Budynek zrealizowany w technologii tradycyjnej. Segmenty mieszkalne składają się z czterech pokoi i wspólnego węzła sanitarnego lub trzech pokoi i wspólnego węzła sanitarnego. Obiekt posiada 143 miejsca noclegowe.
Cele projektu:
W ramach udzielonej dotacji Uczelnia zobowiązuje się do osiągniecia następujących celów:
- wykonanie dokumentacji,
- przebudowa segmentów mieszkalnych i węzłów sanitarnych na parterze budynku,
- wydzielenie w segmentach dodatkowego węzła sanitarnego.
Zadania realizowane w ramach projektu:
Przebudowa obejmuje prace budowlane, elektryczne i wodno-kanalizacyjne oraz usprawnienie instalacji wentylacji i wykonanie instalacji klimatyzacji. Nowa organizacja przestrzeni zwiększy bezpieczeństwo studentów, pracowników i innych osób zakwaterowanych w domu studenckim.
Grupy docelowe projektu:
Projekt skierowany jest do studentów i pracowników Uczelni, oraz osób zakwaterowanych w związku z rozprzestrzenianiem się wirusa SARS-CoV-2.
Efekty realizacji projektu:
Określony powyżej zakres pozwoli dostosować obiekt do zapewnienia bezpiecznych warunków zakwaterowania osób w dobie pandemii.
COVID-19 - Komunikaty
- Szczegóły
- Odsłony: 61248
Informacja:Dodane 01.02.2022 r.:
Przypadki dotyczące podejrzenia bądź zachorowania na COVID-19 należy zgłaszać do JM Rektora na adres:
- Zarządzenie Rektora nr 2/2022 z dnia 24 stycznia 2022 r. w sprawie zmiany organizacji procesu dydaktycznego w AWF Poznań
Dodane 20.10.2021 r.:
Film prezentujący zasady bezpieczeństwa na terenie AWF w Poznaniu:
Dodane 13.10.2021 r.:
Zarządzenie Rektora nr 69/2021 w sprawie organizacji pracy i nauki w Akademii w warunkach związanych z przeciwdziałaniem rozprzestrzenianiu się COVID-19
Dodane 30.04.2021 r.:
Aneks nr 5/2021 do zarządzenia Rektora nr 59/2020 w sprawie organizacji pracy w Akademii w warunkach związanych z przeciwdziałaniem rozprzestrzenianiu COVID-19.
Dodane 29.03.2021 r.:
Aneks nr 4/2021 do zarządzenia Rektora nr 59/2020 w sprawie organizacji pracy w Akademii w warunkach związanych z przeciwdziałaniem rozprzestrzenianiu COVID-19.
Dodane 22.03.2021 r.:
Komunikat Rektora w sprawie dokonania przeglądów harmonogramów pracy
Dodane 05.03.2021 r.:
Jak zachowywać się na zajęciach online - rekomendacje Rady Programowej i Zespołu Dziekańskiego
Dodane 01.03.2021 r.:
- Aneks nr 2/2021 do zarządzenia Rektora nr 76/2020 w sprawie organizacji procesu dydaktycznego w AWF w Poznaniu w warunkach związanych z przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19
Dodane 23.02.2021 r.:
- Aneks nr 3/2021 do zarządzenia Rektora nr 59/2020 w sprawie organizacji pracy w Akademii w warunkach związanych z przeciwdziałaniem rozprzestrzenianiu COVID-19.
Dodane 25.01.2021 r.:
- Aneks nr 2/2021 do zarządzenia Rektora nr 59/2020 w sprawie organizacji pracy w Akademii w warunkach związanych z przeciwdziałaniem rozprzestrzenianiu COVID-19.
- Aneks nr 1/2020 do zarządzenia nr 76/2020 Rektora w sprawie organizacji procesu dydaktycznego w AWF w Poznaniu w warunkach związanych z przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19.
Dodane 18.12.2020 r.:
- Zarządzenie Rektora nr 76/2020 w sprawie organizacji procesu dydaktycznego w AWF w Poznaniu w warunkach związanych z przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19.
- Aneks nr 1/2020 do zarządzenia nr 59/2020 Rektora w sprawie organizacji pracy w Akademii w warunkach związanych z przeciwdziałaniem rozprzestrzenianiu COVID-19.
Dodane 30.11.2020 r.:
Zarządzenie Rektora nr 68/2020 w sprawie funkcjonowania Biblioteki Głównej AWF w Poznaniu oraz Biblioteki ZWKF w Gorzowie Wlkp. w warunkach zagrożenia epidemiologicznego wywołanego wirusem SARS-CoV-2
Dodane 25.11.2020 r.:
Zarządzenie Rektora nr 67/2020 w sprawie organizacji procesu dydaktycznego w AWF w Poznaniu w warunkach związanych z przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19
Dodane 12.11.2020 r.:
Zarządzenie Rektora nr 61/2020 w sprawie zamknięcia dla użytkowników stacjonarnych Biblioteki Głównej AWF w Poznaniu oraz Biblioteki ZWKF w Gorzowie Wlkp. w związku z zagrożeniem epidemiologicznym wywołanym wirusem SARS-CoV-2
Dodane 06.11.2020 r.:
Aneks nr 1/2020 do zarządzenia nr 55/2020 Rektora w sprawie organizacji procesu dydaktycznego w AWF w Poznaniu w warunkach związanych z przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19
Dodane 03.11.2020 r.:
Zarządzenie Rektora nr 59/2020 w sprawie organizacji pracy w Akademii w warunkach związanych z przeciwdziałaniem rozprzestrzenianiu COVID-19
Dodane 23.10.2020 r.:
Zarządzenie nr 55/2020 Rektora z dnia 23.10.2020 r. w sprawie organizacji procesu dydaktycznego w AWF w Poznaniu w warunkach związanych z przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19
Dodane 21.10.2020 r.:
Zarządzenie Rektora nr 52/2020 w sprawie funkcjonowania Uczelni w warunkach pandemii COVID-19
Dodane 21.10.2020 r. (aktualizowane 05.11.2020 r.):
- Oświadczenie o sprawowaniu opieki nad dzieckiem lub członkiem rodziny, poddanych obowiązkowej kwarantannie lub izolacji w warunkach domowych w celu uzyskania zasiłku opiekuńczego — [doc] [pdf]
- Oświadczenie o odbywaniu kwarantanny przez osobę, która prowadzi wspólne gospodarstwo domowe lub zamieszkuje z osobą, u której stwierdzono zakażenie wirusem SARS-CoV-2, w celu uzyskania zasiłku chorobowego — [doc] [pdf]
Dodane 15.10.2020 r.:
Film prezentujący zasady bezpieczeństwa na terenie AWF w Poznaniu:
Dodane 09.10.2020 r.:
Dodane 23.09.2020 r.:
- Zarządzenie Rektora nr 49/2020 z 22 września 2020 r. wprowadzające dokument pn. "Zasady bezpieczeństwa i higieny podczas przebywania na terenie lub w obiektach Akademii Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu w związku z obowiązującym stanem epidemicznym (SARS-CoV-2)"
- Załącznik do zarządzenia
Dodane 04.09.2020 r.:
Zarządzenie nr 42/2020 Rektora w sprawie funkcjonowania Uczelni w warunkach pandemii COVID-19
Dodane 23.05.2020 r.:
- Zarządzenie Rektora nr 33/2020 w sprawie funkcjonowania Uczelni w warunkach pandemii COVID-19
- Środowiskowe wytyczne w związku z częściowym przywracaniem działalności uczelni
Dodane 26.04.2020 r.:
Zarządzenie Rektora nr 27/2020 z 25 kwietnia 2020 r. w sprawie trybu przeprowadzania oraz organizacji egzaminów w okresie ograniczenia funkcjonowania Uczelni z powodu zagrożenia wirusem SARS-CoV-2
Dodane 25.04.2020 r.:
Zarządzenie Rektora nr 26/2020 z 25 kwietnia 2020 r. w sprawie ograniczenia funkcjonowania Uczelni w związku z przeciwdziałaniem rozprzestrzenianiu się koronawirusa
Dodane 25.04.2020 r.:
Notatka z posiedzenia Zespołu do spraw koordynacji działań w systemie szkolnictwa wyższego i nauki w związku z zagrożeniem wystąpienia COVID-19 z 22 kwietnia 2020 r.
Dodane 10.04.2020 r.:
Aneks do zarządzenia nr 15/2020 Rektora z 24 marca 2020 r. w sprawie ograniczenia funkcjonowania Uczelni w związku z przeciwdziałaniem rozprzestrzenianiu się koronawirusa
Dodane 01.04.2020 r.:
W związku z zawieszeniem zajęć dydaktycznych spowodowanym zagrożeniem epidemią COVID-19 JM Rektor prof. AWF dr hab. Dariusz Wieliński wydał Zarządzenie dotyczące odpłatności za zakwaterowanie w Domach Studenckich w Poznaniu i Gorzowie Wielkopolskim w tym okresie. Szczegółowe informacje dostępne są w Zarządzeniu.
Dodane 24.03.2020 r.:
Zarządzenie nr 15/2020 Rektora z 24 marca 2020 r. w sprawie ograniczenia funkcjonowania Uczelni w związku z przeciwdziałaniem rozprzestrzenianiu się koronawirusa
Dodane 24.03.2020 r.:
PROCEDURA POSTĘPOWANIA PRZECIWEPIDEMICZNEGO NA WYPADEK WYSTĄPIENIA ZACHOROWAŃ NA CHOROBY SZCZEGÓLNIE NIEBEZPIECZNE ORAZ WYSOCE ZAKAŹNE
Dodane 19.03.2020 r.:
PILNE - Komunikat Władz Uczelni dla Społeczności Akademickiej z dnia 19.03.2020 r.
Dodane 17.03.2020 r.:
Zarządzenie Rektora nr 13/2020 z 17 marca w sprawie zmiany organizacji pracy Akademii Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu
Dodane 17.03.2020 r.:
Zgodnie z aneksem do Zarządzenia nr 11/2020 Rektora Akademii Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu zajęcia w Uczelni odwołane zostają do 25 marca włącznie. Szczegółowe informacje dostępne są w Aneksie.
Wybory 2020-2024
- Szczegóły
- Odsłony: 6932
Dodane 06.07.2020 r.:
OGŁOSZENIE UCZELNIANEJ KOMISJI WYBORCZEJ Z DNIA 03.07.2020 w sprawie składu Senatu Akademii na kadencję w latach 2020-2024.
Dodane 25.06.2020 r.:
KOMUNIKAT UCZELNIANEJ KOMISJI WYBORCZEJ Z DNIA 25.06.2020 r. w sprawie wyników procedury wyborczej przeprowadzonej w grupie pracowników niebędących nauczycielami akademickimi.
Dodane 24.06.2020 r.:
KOMUNIKAT UCZELNIANEJ KOMISJI WYBORCZEJ Z DNIA 24.06.2020 r. w sprawie wyników procedury wyborczej przeprowadzonej w grupie pozostałych nauczycieli akademickich.
Dodane 23.06.2020 r.:
KOMUNIKAT UCZELNIANEJ KOMISJI WYBORCZEJ Z DNIA 23.06.2020 r. w sprawie wyników procedury wyborczej przeprowadzonej w grupie nauczycieli akademickich posiadających tytuł naukowy profesora lub zatrudnionych na stanowisku profesora Uczelni.
Dodane 17.06.2020 r.:
INFORMACJA OGÓLNA UCZELNIANEJ KOMISJI WYBORCZEJ w sprawie przeprowadzenia wyborów do Senatu Akademii na kadencję w latach 2020-2024 za pomocą środków komunikacji elektronicznej
- załącznik
Dodane 17.06.2020 r.:
Komunikat UKW w sprawie szczegółowego harmonogramu głosowań elektronicznych w wyborach do Senatu Akademii na kadencję w latach 2020-2024
Dodane 05.06.2020 r.:
- Komunikat UKW z dnia 5 czerwca 2020 r.
- Uchwała UKW nr 7/2020 z 5 czerwca 2020 r. zmieniająca Uchwałę nr 1/2020 z dnia 24 stycznia 2020 r. w sprawie przyjęcia regulaminu wyborczego, terminarza czynności wyborczych i zasad działania Uczelnianej Komisji Wyborczej Akademii Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu w wyborach na kadencję w latach 2020-2024
- Załącznik do uchwały UKW nr 7/2020
- Uchwała UKW nr 8/2020 z 5 czerwca 2020 r. w sprawie ustalenia składu i wyboru Senatu w wyborach na kadencję w latach 2020-2024
- Uchwała UKW nr 9/2020 z 5 czerwca 2020 r. w sprawie przeprowadzenia wyborów do Senatu Akademii na kadencję w latach 2020-2024 za pomocą środków komunikacji elektronicznej
- Załącznik do uchwały UKW nr 9/2020
Dodane 16.04.2020 r.:
Uchwała UKW nr 6/2020 z 15 kwietnia 2020 r. w sprawie zawieszenia zebrań wyborczych dla dokonania wyborów członków Senatu Akademii w wyborach na kadencję w latach 2020-2024
Dodane 14.04.2020 r.:
Uchwała UKW nr 5/2020 z 9 kwietnia 2020 r. w sprawie zmiany regulaminu wyborczego, terminarza czynności wyborczych i zasad działania Uczelnianej Komisji Wyborczej Akademii Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu w wyborach na kadencję w latach 2020-2024.
Dodane 17.03.2020 r.:
Komunikat UKW w sprawie ogłoszenia wyniku wyborów na Rektora
Dodane 16.03.2020 r.:
Komunikat UKW w sprawie wyborów na Rektora
Dodane 13.03.2020 r.:
Dodane 11.03.2020 r.:
Komunikat UKW w sprawie zmiany składu Uczelnianego Kolegium Elektorów
Dodane 10.03.2020 r.:
Dodane 10.03.2020 r.:
- Uchwała Uczelnianej Komisji Wyborczej w sprawie zmiany formuły spotkania przedwyborczego
- Komunikat UKW dotyczący zmiany formuły spotkania przedwyborczego
Dodane 06.03.2020 r.:
OGŁOSZENIA UKW:
- w sprawie składu Uczelnianego Kolegium Elektorów
- w sprawie kandydata na stanowisko Rektora
- w sprawie otwartego zebrania z Kandydatem na Rektora Akademii
Dodane 12.02.2020 r.:
- Uchwała nr 2/2020 Uczelnianej Komisji Wyborczej z dnia 11 lutego 2020 r. w sprawie ustalenia składu Uczelnianego Kolegium Elektorów Akademii w wyborach na kadencję w latach 2020-2024
- Uchwała nr 3/2020 Uczelnianej Komisji Wyborczej z dnia 11 lutego 2020 r. w sprawie wpisania doc. dr hab. Rafała Prinke na listy wyborców posiadających czynne i bierne prawo wyborcze w grupie pozostałych nauczycieli akademickich
Dodane 05.02.2020 r.:
Komunikat Uczelnianej Komisji Wyborczej w sprawie możliwości sprawdzania list wyborców.
Dodane 30.01.2020 r.:
Dodane 24.01.2020 r.:
Uchwała Uczelnianej Komisji Wyborczej Akademii Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu z dnia 24 stycznia 2020 r. w sprawie przyjęcia regulaminu wyborczego, terminarza czynności wyborczych i zasad działania Uczelnianej Komisji Wyborczej Akademii Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu w wyborach na kadencję w latach 2020-2024
- Załącznik - REGULAMIN WYBORCZY
- Dokument nr 1 - TERMINARZ
Dodane 22.01.2020 r.:
1. Uchwała Rady Uczelni nr 5/2019 z 18 listopada 2019 w sprawie przyjęcia trybu i warunków przeprowadzenia postępowania wyłaniającego kandydatów na rektora Akademii Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu w postępowaniu wyborczym 2020 roku
Załącznik nr 1
Załącznik nr 2
Załącznik nr 3
Dokument nr 1 do załącznika nr 3
Dokument nr 2 do załącznika nr 3
Dokument nr 3 do załącznika nr 3
Dokument nr 4 do załącznika nr 3
Dokument nr 5 do załącznika nr 3
Dokument nr 6 do załącznika nr 3
Dokument nr 7 do załącznika nr 3
Dokument nr 8 do załącznika nr 3
2. Uchwała Senatu nr 165/2019 r. z 19 grudnia 2019 r. w sprawie wyborów w Akademii na kadencję w latach 2020-2024
3. Uchwała Senatu nr 166/2019 r. z 19 grudnia 2019 r. w sprawie powołania Uczelnianej Komisji Wyborczej na kadencję w latach 2020-2024
OGŁOSZENIE UCZELNIANEJ KOMISJI WYBORCZEJ Z DNIA 03.07.2020 w sprawie składu Senatu Akademii na kadencję w latach 2020-2024.
Dodane 25.06.2020 r.:
KOMUNIKAT UCZELNIANEJ KOMISJI WYBORCZEJ Z DNIA 25.06.2020 r. w sprawie wyników procedury wyborczej przeprowadzonej w grupie pracowników niebędących nauczycielami akademickimi.
Dodane 24.06.2020 r.:
KOMUNIKAT UCZELNIANEJ KOMISJI WYBORCZEJ Z DNIA 24.06.2020 r. w sprawie wyników procedury wyborczej przeprowadzonej w grupie pozostałych nauczycieli akademickich.
Dodane 23.06.2020 r.:
KOMUNIKAT UCZELNIANEJ KOMISJI WYBORCZEJ Z DNIA 23.06.2020 r. w sprawie wyników procedury wyborczej przeprowadzonej w grupie nauczycieli akademickich posiadających tytuł naukowy profesora lub zatrudnionych na stanowisku profesora Uczelni.
Dodane 17.06.2020 r.:
INFORMACJA OGÓLNA UCZELNIANEJ KOMISJI WYBORCZEJ w sprawie przeprowadzenia wyborów do Senatu Akademii na kadencję w latach 2020-2024 za pomocą środków komunikacji elektronicznej
- załącznik
Dodane 17.06.2020 r.:
Komunikat UKW w sprawie szczegółowego harmonogramu głosowań elektronicznych w wyborach do Senatu Akademii na kadencję w latach 2020-2024
Dodane 05.06.2020 r.:
- Komunikat UKW z dnia 5 czerwca 2020 r.
- Uchwała UKW nr 7/2020 z 5 czerwca 2020 r. zmieniająca Uchwałę nr 1/2020 z dnia 24 stycznia 2020 r. w sprawie przyjęcia regulaminu wyborczego, terminarza czynności wyborczych i zasad działania Uczelnianej Komisji Wyborczej Akademii Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu w wyborach na kadencję w latach 2020-2024
- Załącznik do uchwały UKW nr 7/2020
- Uchwała UKW nr 8/2020 z 5 czerwca 2020 r. w sprawie ustalenia składu i wyboru Senatu w wyborach na kadencję w latach 2020-2024
- Uchwała UKW nr 9/2020 z 5 czerwca 2020 r. w sprawie przeprowadzenia wyborów do Senatu Akademii na kadencję w latach 2020-2024 za pomocą środków komunikacji elektronicznej
- Załącznik do uchwały UKW nr 9/2020
Dodane 16.04.2020 r.:
Uchwała UKW nr 6/2020 z 15 kwietnia 2020 r. w sprawie zawieszenia zebrań wyborczych dla dokonania wyborów członków Senatu Akademii w wyborach na kadencję w latach 2020-2024
Dodane 14.04.2020 r.:
Uchwała UKW nr 5/2020 z 9 kwietnia 2020 r. w sprawie zmiany regulaminu wyborczego, terminarza czynności wyborczych i zasad działania Uczelnianej Komisji Wyborczej Akademii Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu w wyborach na kadencję w latach 2020-2024.
Dodane 17.03.2020 r.:
Komunikat UKW w sprawie ogłoszenia wyniku wyborów na Rektora
Dodane 16.03.2020 r.:
Komunikat UKW w sprawie wyborów na Rektora
Dodane 13.03.2020 r.:
Pytania i odpowiedzi na pytania do kandydata na rektora
Dodane 11.03.2020 r.:
Komunikat UKW w sprawie zmiany składu Uczelnianego Kolegium Elektorów
Dodane 10.03.2020 r.:
Prezentacja wyborcza prof. AWF dr hab. Dariusza Wielińskiego:
- PROGRAM NA KADENCJĘ 2020-2024
- STRATEGIA AWF NA LATA 2020-2024
Dodane 10.03.2020 r.:
- Uchwała Uczelnianej Komisji Wyborczej w sprawie zmiany formuły spotkania przedwyborczego
- Komunikat UKW dotyczący zmiany formuły spotkania przedwyborczego
Dodane 06.03.2020 r.:
OGŁOSZENIA UKW:
- w sprawie składu Uczelnianego Kolegium Elektorów
- w sprawie kandydata na stanowisko Rektora
- w sprawie otwartego zebrania z Kandydatem na Rektora Akademii
Dodane 12.02.2020 r.:
- Uchwała nr 2/2020 Uczelnianej Komisji Wyborczej z dnia 11 lutego 2020 r. w sprawie ustalenia składu Uczelnianego Kolegium Elektorów Akademii w wyborach na kadencję w latach 2020-2024
- Uchwała nr 3/2020 Uczelnianej Komisji Wyborczej z dnia 11 lutego 2020 r. w sprawie wpisania doc. dr hab. Rafała Prinke na listy wyborców posiadających czynne i bierne prawo wyborcze w grupie pozostałych nauczycieli akademickich
Dodane 05.02.2020 r.:
Komunikat Uczelnianej Komisji Wyborczej w sprawie możliwości sprawdzania list wyborców.
Dodane 30.01.2020 r.:
- Informacja ogólna Uczelnianej Komisji Wyborczej w sprawie wyborów w Uczelni.
- Informacja Uczelnianej Komisji Wyborczej w sprawie oświadczeń lustracyjnych
Dodane 24.01.2020 r.:
Uchwała Uczelnianej Komisji Wyborczej Akademii Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu z dnia 24 stycznia 2020 r. w sprawie przyjęcia regulaminu wyborczego, terminarza czynności wyborczych i zasad działania Uczelnianej Komisji Wyborczej Akademii Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu w wyborach na kadencję w latach 2020-2024
- Załącznik - REGULAMIN WYBORCZY
- Dokument nr 1 - TERMINARZ
Dodane 22.01.2020 r.:
1. Uchwała Rady Uczelni nr 5/2019 z 18 listopada 2019 w sprawie przyjęcia trybu i warunków przeprowadzenia postępowania wyłaniającego kandydatów na rektora Akademii Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu w postępowaniu wyborczym 2020 roku
Załącznik nr 1
Załącznik nr 2
Załącznik nr 3
Dokument nr 1 do załącznika nr 3
Dokument nr 2 do załącznika nr 3
Dokument nr 3 do załącznika nr 3
Dokument nr 4 do załącznika nr 3
Dokument nr 5 do załącznika nr 3
Dokument nr 6 do załącznika nr 3
Dokument nr 7 do załącznika nr 3
Dokument nr 8 do załącznika nr 3
2. Uchwała Senatu nr 165/2019 r. z 19 grudnia 2019 r. w sprawie wyborów w Akademii na kadencję w latach 2020-2024
3. Uchwała Senatu nr 166/2019 r. z 19 grudnia 2019 r. w sprawie powołania Uczelnianej Komisji Wyborczej na kadencję w latach 2020-2024
Uczelniana Komisja Wyborcza
Akademii Wychowania Fizycznego
im. Eugeniusza Piaseckiego
w Poznaniu
Akademii Wychowania Fizycznego
im. Eugeniusza Piaseckiego
w Poznaniu
Nauka - postępowania doktorskie, habilitacyjne i profesorskie oraz ocena okresowa pracowników
- Szczegóły
- Odsłony: 22049
- Akty prawne, ustawy i rozporządzenia dotyczące postępowania w przewodach doktorskich, habilitacyjnych, oraz o nadanie tytułu profesora
- Wymagania dokumentacyjne wniosków składanych do Rady Doskonałości Naukowej:
- w sprawie nadania stopnia doktora habilitowanego
- w sprawie nadania tytułu profesora
- kodeks etyki pracownika naukowego
- dobre praktyki w procedurach recenzyjnych w nauce
- recenzje w postępowaniach o awans naukowy - poradnik
- postępowania dotyczące nadawania stopnia doktora habilitowanego
- postępowanie w sprawie nadania tytułu profesora - poradnik
- Postępowania doktorskie
- Przewody doktorskie
- Postępowania habilitacyjne
- Postępowania o nadanie tytułu profesora
- Ocena okresowa pracowników
- Arkusz oceny aktywności naukowej pracowników dydaktycznych za rok 2018, 2019 i 2020
- Arkusz oceny aktywności naukowej pracowników naukowo-dydaktycznych i badawczych za rok 2020
- Arkusz oceny aktywności naukowej pracowników naukowo-dydaktycznych za rok 2018 i 2019
- Oświadczenie dotyczące praw autorskich
Zarządzenia Dziekana NOZ
- Szczegóły
- Odsłony: 8740
Zarządzenia Dziekana NKF
- Szczegóły
- Odsłony: 11238
Arkusze ocen ryzyka zawodowego pracowników AWF
- Szczegóły
- Odsłony: 23084
Pracownik naukowo-dydaktyczny, pracownik naukowo–techniczny, pracownik dydaktyczny
Pracownik administracyjno-biurowy
Jednoosobowe samodzielne stanowiska pracy
Stanowiska robotnicze
Oświadczenie o zapoznaniu się z oceną ryzyka na stanowisku pracy — [doc] [pdf]
Instrukcje bezpieczeństwa pożarowego Budynków AWF
- Szczegóły
- Odsłony: 22377
Budynki AWF Poznań:
Budynek GłównyBudynek Dydaktyczny
Budynek Rektoratu
Biblioteka Główna
Dom Studencki
Hala sportowa z pomieszczeniami dydaktycznymi
Pracownia Gimnastyki przy ul. św. Rocha
Akademickie Centrum Kultury TROPS
Budynki Zamiejscowego Wydziału Kultury Fizycznej w Gorzowie Wlkp.:
Budynek GłównyBudynek Fizjoterapii
Hala Sportowa Beta
Dom Studenta
Ośrodek Dydaktyczno-Socjalny w Chycinie
Oświadczenie:
Oświadczenie zapoznania się z instrukcją bezpieczeństwa — [doc] [pdf]
Regulamin Studiów w Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu
- Szczegóły
- Odsłony: 33311
- Regulamin Studiów - obowiązujący od 1 października 2021 r.
- Regulamin Studiów - obowiązujący od 1 października 2019 r.
- Archiwalny Regulamin Studiów - obowiązujący do 30 września 2019 r.
Polityka Prywatności
- Szczegóły
- Odsłony: 24260
Zarządzenia Kanclerza z 2017 r.
- Szczegóły
- Odsłony: 40707
Zarządzenia Rektora z 2017 r.
- Szczegóły
- Odsłony: 50354
Uchwały Senatu z 2017 r.
- Szczegóły
- Odsłony: 48169
Uchwały Senatu z 2016 r.
- Szczegóły
- Odsłony: 38501