Komunikat

Użytkowniku, przeglądasz archiwalną wersję strony. Jej zawartość przedstawia stan na 07.03.2023 r.

Aktualna wersja witryny Akademii Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu znajduje się pod adresem: www.awf.poznan.pl
Rok 2022:
znaki rp strona www

Umowa Nr MEiN/2021/DPI/49

Cel projektu
Celem głównym projektu jest poprawa i monitoring stanu kondycji fizycznej dzieci i młodzieży po powrocie do zajęć stacjonarnych – walka ze skutkami pandemii koronawirusa.

Cele szczegółowe projektu
• Wyposażenie nauczycieli wychowania fizycznego oraz nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej w dodatkowe umiejętności związane z realizacją zajęć wychowania fizycznego oraz zajęć pozaszkolnych („Sport Kluby”) dla dzieci po okresie pandemii – wielomiesięcznego okresu hipokinezji.
• Wdrożenie dodatkowych zajęć aktywizujących („Sport Kluby”) dzieci i młodzież szkolną umożliwiających poprawę kondycji fizycznej po okresie hipokinezji.
• Monitorowanie kondycji fizycznej dzieci i młodzieży oraz przygotowanie wytycznych i rekomendacji praktycznych. Efektem monitoringu będzie raport końcowy, dotyczący aktualnej kondycji fizycznej dzieci i młodzieży oraz skutków związanych z pandemią koronawirusa, przygotowywany przez ekspertów z obszaru zdrowie, psychologia i metodyka. Przygotowane zostaną raporty uwzględniające nie tylko diagnozę stanu, ale również praktyczne rekomendacje i wdrożenia, jak w przyszłości działać w monitorowanym obszarze. Raporty będą podsumowaniem prowadzonego w ramach II etapu projektu monitoringu realizowanego w oparciu o specjalnie przygotowane narzędzia badawcze opracowane przez doświadczonych specjalistów krajowych i zagranicznych, naukowców o bogatym doświadczeniu badawczym.

Termin realizacji zadnia
Realizacja postanowień umowy, w tym wydatkowanie dotacji celowej zostanie zakończone do dnia 31 grudnia 2021 r.

Obszar realizacji zadania
Projekt realizowany jest w województwach wielkopolskim i lubuskim.

Grupa docelowa
• Nauczyciele wychowania fizycznego;
• Nauczyciele edukacji wczesnoszkolnej.

Etapy realizacji zadania
Etap I – „Szkolenia dla nauczycieli” realizowane w województwach: lubuskim i wielkopolskim przez AWF w Poznaniu.
Etap II – „Sport Kluby” obejmuje wszystkie 16 województw, w tym lubuskie i wielkopolskie.

wfzawf stopka
Organy jednoosobowe i kolegialne
oraz władze wydziałów
Akademii Wychowania Fizycznego
im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu
na kadencję w latach 2020-2024



REKTOR – prof. AWF dr hab. Dariusz Wieliński
PROREKTOR DS. NAUKI – prof. dr hab. Jan Celichowski
PROREKTOR DS. STUDIÓW – prof. dr hab. Jacek Zieliński


RADA UCZELNI
(kadencja organu trwa od 1 stycznia 2021 r. do 31.12.2024 r.)
1. Dariusz Jędraszak – Przewodniczący
2. Przemysław Kubala
3. Elżbieta Roeske
4. prof. dr hab. Piotr Krutki
5. prof. dr hab. n. med. Maciej Pawlak
6. prof. AWF dr hab. Marek Sokołowski
7. stud. Agata Nawacka – Przewodnicząca RUSS


SENAT
1. Rektor – prof. AWF dr hab. Dariusz Wieliński
2. Prorektor ds. Nauki – prof. dr hab. Jan Celichowski
3. Prorektor ds. Studiów – prof. dr hab. Jacek Zieliński
4. Dziekan Wydziału Nauk o Kulturze Fizycznej – prof. dr hab. Tomasz Tasiemski
5. Dziekan Wydziału Nauk o Zdrowiu – prof. AWF dr hab. Urszula Czerniak
6. Dziekan Zamiejscowego Wydziału Kultury Fizycznej w Gorzowie Wlkp. – prof. AWF dr hab. Piotr Żurek

Wydział Nauk o Kulturze Fizycznej
7. prof. dr hab. Ewa Ziemann
8. prof. AWF dr hab. Joanna Gorwa
9. prof. AWF dr hab. Piotr Gronek
10. prof. AWF dr hab. Adam Kantanista
11. prof. AWF dr hab. Maciej Wilski
12. dr Helena Elegańczyk-Kot
13. mgr Jakub Malik – doktorant
14. stud. Agata Nawacka – Przewodnicząca RUSS
15. stud. Tamara Zbiegień

Wydział Nauk o Zdrowiu
16. prof. dr hab. n. med. Maciej Pawlak
17. prof. AWF dr hab. Katarzyna Domaszewska
18. prof. AWF dr hab. Hanna Drzymała-Celichowska
19. prof. AWF dr hab. Joanna Karolkiewicz
20. prof. AWF dr hab. Włodzimierz Mrówczyński
21. prof. AWF dr hab. Anna Straburzyńska-Lupa
22. dr Wojciech Jarosz
23. dr Krystian Wochna
24. stud. Bartosz Kalka
25. stud. Bartosz Zygmunt

Zamiejscowy Wydział Kultury Fizycznej w Gorzowie Wlkp.
26. prof. AWF dr hab. Anna Skarpańska-Stejnborn
27. stud. Julia Jackowska

Administracja
28. mgr Małgorzata Mikołajczak
29. Halina Nadolna
30. mgr Elżbieta Rybińska


WŁADZE WYDZIAŁU NAUK O KULTURZE FIZYCZNEJ
Dziekan Wydziału - prof. dr hab. Tomasz Tasiemski
Prodziekan ds. studiów – dr Anna Nadolska
Prodziekan ds. studenckich – dr Tomasz Garsztka


WŁADZE WYDZIAŁU NAUK O ZDROWIU
Dziekan Wydziału – prof. AWF dr hab. Urszula Czerniak
Prodziekan ds. studiów – prof. AWF dr hab. Anna Demuth
Prodziekan ds. studenckich – dr Krystian Wochna


WŁADZE ZAMIEJSCOWEGO WYDZIAŁU KULTURY FIZYCZNEJ W GORZOWIE WLKP.
Dziekan Wydziału – dr hab. Piotr Żurek
Prodziekan ds. studiów – dr. hab. Leszek Zguczyński
Prodziekan ds. studenckich – dr Piotr Wójciak
Poniżej zamieszczamy informacje o dyplomach ukończenia studiów, zgodnie z art 34 ust. 1 Ustawy o dokumentach publicznych z dnia 22 listopada 2018 r.:

  1. Pliki graficzne zawierające widok ogólny wzorca dyplomu ukończenia studiów.
  2. Opis dokumentu publicznego:
    • data wprowadzenia wzoru do obrotu prawnego - 21.06.2021 r.,
    • data rozpoczęcia wydawania dyplomu wg wzoru - 05.07.2021 r.,
    • okres ważności dyplomu wg wzoru - do odwołania,
    • data zakończenia wydawania dokumentu wg wzoru - do odwołania.
  3. Plik graficzny obrazujący elementy zabezpieczeń przed fałszerstwem.
znaki rp strona www
AWF Poznan bez Barier Logo

INFORMACJA O PROJEKCIE

Numer i nazwa Osi priorytetowej: III. Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju
Numer i nazwa Działania: 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych
Instytucja, w której wniosek zostanie złożony: Narodowe Centrum Badań i Rozwoju
Numer naboru: POWR.03.05.00-IP.08-00-DOS/20
Numer projektu: POWR.03.05.00-00-A021/20
Okres realizacji projektu: od: 2021-01-01 do: 2023-10-31
Tytuł projektu: AWF Poznań bez Barier
Budżet: 3 527 625,00 zł
Realizacja: Zastępca Kanclerza – dr Damian Doleciński


ZAŁOŻENIA

Obszar 1 – Struktura organizacyjna jednostki ds. dostępności
Powołane zostanie Biuro Wsparcia Osób z Niepełnosprawnościami, w którym zatrudnione będą dwie osoby. Umożliwi to podejmowanie działań na większą skalę, a tym samym zmierzających do zapewnienia dostępności Uczelni w większym niż do tej pory zakresie. Poza tym, działania kierowane będą nie tylko
do studentów, kandydatów na studia czy pracowników z niepełnosprawnościami, ale również
do asystentów świadczących usługi asysty wspomagającej oraz pozostałych pracowników zatrudnionych w Akademii Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu. Opracowana zostanie struktura organizacyjna biura a także zakres jego działania.

Obszar 2 – Architektura
Planowane inwestycje architektoniczne istotnie wpłyną na zwiększenie dostępności Uczelni. Zostaną:
• udostępnione informacje oraz mapy z położeniem poszczególnych jednostek organizacyjnych Uczelni
w formie elektronicznej,
• zainstalowane pętle indukcyjne w salach wykładowych,
• zakupiona i zamontowana winda w budynku Rektoratu,
• przystosowane wjazdy wyposażone w szlabany celem umożliwienia osobom niepełnosprawnych dojazd jak najbliżej wejścia do obiektu stosując kontrolę dostępu przez montaż kamer odczytujących tablice rejestracyjne pojazdu z oprogramowaniem.

Obszar 3 – Technologie wspierające
Planowane inwestycje w technologie wspierające istotnie wpłyną na zwiększenie dostępności Uczelni.
Zostaną:
• zakupione i zamontowane pętle indukcyjnych w wybranych pomieszczeniach w budynkach Uczelni
co zwiększy dostępność edukacji dla osób z niepełnosprawnością słuchu,
• przystosowane wjazdy wyposażone w szlabany celem umożliwienia osobom niepełnosprawnych dojazd jak najbliżej wejścia do obiektu stosując kontrolę dostępu przez montaż kamer odczytujących tablice rejestracyjne pojazdu z oprogramowaniem,
• zakupiona i zainstalowana platforma e-learningu, która stworzy m. in. możliwość pełnej komunikacji osób z niepełnosprawnościami z pracownikami,
• zakupiona i zainstalowana platforma intranetowa do komunikację pomiędzy pracownikami, która stworzy m. in. możliwość pełnej komunikacji pomiędzy osobami zatrudnionymi
z niepełnosprawnościami, jak również umożliwi im pracę zdalną,
• dostosowanie stron www do standardu WCAG 2.0.

Obszar 4 – Procedury
Przygotowane i wdrożone zostaną procedury zapewniające przestrzeganie standardów dostępności, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi w zakresie: architektonicznym, edukacyjnym (dydaktycznym), cyfrowym, rekrutacji. Celem wytycznych zapewniających dostępność w ww. zakresach będzie stworzenie szczegółowych procedur ustanawiających minimalne wymogi
i uwzględniających standardy dążące do zapewnienia dostępności. Wszystkie procedury będą aktualizowane/wypracowywane wspólnie z zainteresowanymi jednostkami i osobami na zasadach równości, partnerstwa oraz partycypacji.

Obszar 5 – Wsparcie edukacyjne
Zapewniona zostanie dostępność materiałów dydaktycznych w formie cyfrowej poprzez zakup i instalację platformy e-learningu, na której umieszczone zostaną dostosowane treści. Wsparcie edukacyjne będzie miało charakter szczegółowy i adresowane będzie zarówno do pracowników dydaktycznych Akademii Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu, jak i studentów z uwzględnieniem wszystkich rodzajów i stopni niepełnosprawności.

Obszar 6 – Szkolenia podnoszące świadomość niepełnosprawności
Przeprowadzone zostaną zaawansowane i kompleksowe szkolenia z poszczególnych zagadnień dotyczących niepełnosprawności, które będą obejmowały wszystkie sześć obszarów dostępności
z odpowiednim udokumentowaniem. Szkolenia będą skierowane do nauczycieli akademickich jak
i pracowników administracyjnych Uczelni:
• Szkolenie: student ze spektrum autyzmu i innymi całościowymi zaburzeniami rozwojowymi
w procesie dydaktycznym;
• Szkolenie: student z niepełnosprawnością narządu wzroku w procesie dydaktycznym;
• Szkolenie: student z niepełnosprawnością narządu słuchu, zaburzeniami głosu i mowy w procesie dydaktycznym;
• Szkolenie: student z chorobą przewlekłą (choroby układu oddechowego i krążenia, pokarmowego, układu moczowo-płciowego i inne procesie dydaktycznym;
• Szkolenie: student z niepełnosprawnością narządu ruchu i neurologiczną w procesie dydaktycznym;
• Szkolenie: student z zaburzeniami zdrowia psychicznego w procesie dydaktycznym;
• Szkolenie dla osób prowadzących serwisy internetowe z zakresu ich dostępności dla osób niepełnosprawnych;
• Szkolenie dla obsługi (pracownicy administracji, osiedla akademickiego) z zakresu obsługi osób niepełnosprawnych;
• Szkolenie dla obsługi (biblioteki) z zakresu obsługi osób niepełnosprawnych;
• Szkolenie dla obsługi (centrum obsługi studenta) z zakresu obsługi osób niepełnosprawnych;
• Szkolenie dla pracowników z zakresu podnoszenia świadomości o osobach niepełnosprawnych
w zakresie prowadzonych inwestycji (likwidacja barier);
• Szkolenie dla studentów (przedstawiciele w postaci starostów, samorządu studenckiego, doktoranckiego) z zakresu podnoszenia świadomości o osobach niepełnosprawnych.
znaki rp strona www

Minister Edukacji i Nauki udzielił Uczelni dotacji na dofinansowanie inwestycji pod nazwą: „Przebudowa DS w Gorzowie Wielkopolskim”.

Umowa dotacyjna Nr 2058.

Stan istniejący domu studenckiego:
Budynek domu studenckiego wolnostojący, trzykondygnacyjny w całości podpiwniczony z poddaszem. Budynek zrealizowany w technologii tradycyjnej. Segmenty mieszkalne składają się z czterech pokoi i wspólnego węzła sanitarnego lub trzech pokoi i wspólnego węzła sanitarnego. Obiekt posiada 143 miejsca noclegowe.

Cele projektu:
W ramach udzielonej dotacji Uczelnia zobowiązuje się do osiągniecia następujących celów:
- wykonanie dokumentacji,
- przebudowa segmentów mieszkalnych i węzłów sanitarnych na parterze budynku,
- wydzielenie w segmentach dodatkowego węzła sanitarnego.

Zadania realizowane w ramach projektu:
Przebudowa obejmuje prace budowlane, elektryczne i wodno-kanalizacyjne oraz usprawnienie instalacji wentylacji i wykonanie instalacji klimatyzacji. Nowa organizacja przestrzeni zwiększy bezpieczeństwo studentów, pracowników i innych osób zakwaterowanych w domu studenckim.

Grupy docelowe projektu:
Projekt skierowany jest do studentów i pracowników Uczelni, oraz osób zakwaterowanych w związku z rozprzestrzenianiem się wirusa SARS-CoV-2.

Efekty realizacji projektu:
Określony powyżej zakres pozwoli dostosować obiekt do zapewnienia bezpiecznych warunków zakwaterowania osób w dobie pandemii.
Informacja:

Przypadki dotyczące podejrzenia bądź zachorowania na COVID-19 należy zgłaszać do JM Rektora na adres:
Dodane 01.02.2022 r.:

- Zarządzenie Rektora nr 2/2022 z dnia 24 stycznia 2022 r. w sprawie zmiany organizacji procesu dydaktycznego w AWF Poznań



Dodane 20.10.2021 r.:

Film prezentujący zasady bezpieczeństwa na terenie AWF w Poznaniu:



Dodane 13.10.2021 r.:

Zarządzenie Rektora nr 69/2021 w sprawie organizacji pracy i nauki w Akademii w warunkach związanych z przeciwdziałaniem rozprzestrzenianiu się COVID-19


Dodane 30.04.2021 r.:

Aneks nr 5/2021 do zarządzenia Rektora nr 59/2020 w sprawie organizacji pracy w Akademii w warunkach związanych z przeciwdziałaniem rozprzestrzenianiu COVID-19.


Dodane 29.03.2021 r.:

Aneks nr 4/2021 do zarządzenia Rektora nr 59/2020 w sprawie organizacji pracy w Akademii w warunkach związanych z przeciwdziałaniem rozprzestrzenianiu COVID-19. 


Dodane 22.03.2021 r.:

Komunikat Rektora w sprawie dokonania przeglądów harmonogramów pracy


Dodane 05.03.2021 r.:

Jak zachowywać się na zajęciach online - rekomendacje Rady Programowej i Zespołu Dziekańskiego


Dodane 01.03.2021 r.:


- Aneks nr 2/2021 do zarządzenia Rektora nr 76/2020 w sprawie organizacji procesu dydaktycznego w AWF w Poznaniu w warunkach związanych z przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19

Dodane 23.02.2021 r.:

- Aneks nr 3/2021 do zarządzenia Rektora nr 59/2020 w sprawie organizacji pracy w Akademii w warunkach związanych z przeciwdziałaniem rozprzestrzenianiu COVID-19

Dodane 25.01.2021 r.:

- Aneks nr 2/2021 do zarządzenia Rektora nr 59/2020 w sprawie organizacji pracy w Akademii w warunkach związanych z przeciwdziałaniem rozprzestrzenianiu COVID-19.

- Aneks nr 1/2020 do zarządzenia nr 76/2020 Rektora w sprawie organizacji procesu dydaktycznego w AWF w Poznaniu w warunkach związanych z przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19.

Dodane 18.12.2020 r.:

- Zarządzenie Rektora nr 76/2020 w sprawie organizacji procesu dydaktycznego w AWF w Poznaniu w warunkach związanych z przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19.

- Aneks nr 1/2020 do zarządzenia nr 59/2020 Rektora w sprawie organizacji pracy w Akademii w warunkach związanych z przeciwdziałaniem rozprzestrzenianiu COVID-19.

Dodane 30.11.2020 r.:

Zarządzenie Rektora nr 68/2020 w sprawie funkcjonowania Biblioteki Głównej AWF w Poznaniu oraz Biblioteki ZWKF w Gorzowie Wlkp. w warunkach zagrożenia epidemiologicznego wywołanego wirusem SARS-CoV-2
Dodane 25.11.2020 r.:

Zarządzenie Rektora nr 67/2020 w sprawie organizacji procesu dydaktycznego w AWF w Poznaniu w warunkach związanych z przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19
Dodane 12.11.2020 r.:

Zarządzenie Rektora nr 61/2020 w sprawie zamknięcia dla użytkowników stacjonarnych Biblioteki Głównej AWF w Poznaniu oraz Biblioteki ZWKF w Gorzowie Wlkp. w związku z zagrożeniem epidemiologicznym wywołanym wirusem SARS-CoV-2

Dodane 06.11.2020 r.:

Aneks nr 1/2020 do zarządzenia nr 55/2020 Rektora w sprawie organizacji procesu dydaktycznego w AWF w Poznaniu w warunkach związanych z przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19

Dodane 03.11.2020 r.:

Zarządzenie Rektora nr 59/2020 w sprawie organizacji pracy w Akademii w warunkach związanych z przeciwdziałaniem rozprzestrzenianiu COVID-19


Dodane 23.10.2020 r.:

Zarządzenie nr 55/2020 Rektora z dnia 23.10.2020 r. w sprawie organizacji procesu dydaktycznego w AWF w Poznaniu w warunkach związanych z przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19


Dodane 21.10.2020 r.:

Zarządzenie Rektora nr 52/2020 w sprawie funkcjonowania Uczelni w warunkach pandemii COVID-19


Dodane 21.10.2020 r. (aktualizowane 05.11.2020 r.):


  • Oświadczenie o sprawowaniu opieki nad dzieckiem lub członkiem rodziny, poddanych obowiązkowej kwarantannie lub izolacji w warunkach domowych w celu uzyskania zasiłku opiekuńczego — [doc] [pdf]
  • Oświadczenie o odbywaniu kwarantanny przez osobę, która prowadzi wspólne gospodarstwo domowe lub zamieszkuje z osobą, u której stwierdzono zakażenie wirusem SARS-CoV-2, w celu uzyskania zasiłku chorobowego — [doc] [pdf]

 
Dodane 15.10.2020 r.:


Film prezentujący zasady bezpieczeństwa na terenie AWF w Poznaniu:



Dodane 09.10.2020 r.:


Kliknij, by powiększyć.
AWF Instrukcja postpowania COVID19


Dodane 23.09.2020 r.:

- Zarządzenie Rektora nr 49/2020 z 22 września 2020 r. wprowadzające dokument pn. "Zasady bezpieczeństwa i higieny podczas przebywania na terenie lub w obiektach Akademii Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu w związku z obowiązującym stanem epidemicznym (SARS-CoV-2)"

- Załącznik do zarządzenia


Dodane 04.09.2020 r.: 

Zarządzenie nr 42/2020 Rektora w sprawie funkcjonowania Uczelni w warunkach pandemii COVID-19


Dodane 23.05.2020 r.:

- Zarządzenie Rektora nr 33/2020 w sprawie funkcjonowania Uczelni w warunkach pandemii COVID-19

- Środowiskowe wytyczne w związku z częściowym przywracaniem działalności uczelni



Dodane 26.04.2020 r.:

Zarządzenie Rektora nr 27/2020 z 25 kwietnia 2020 r. w sprawie trybu przeprowadzania oraz organizacji egzaminów w okresie ograniczenia funkcjonowania Uczelni z powodu zagrożenia wirusem SARS-CoV-2


Dodane 25.04.2020 r.:

Zarządzenie Rektora nr 26/2020 z 25 kwietnia 2020 r. w sprawie ograniczenia funkcjonowania Uczelni w związku z przeciwdziałaniem rozprzestrzenianiu się koronawirusa


Dodane 25.04.2020 r.:

Notatka z posiedzenia Zespołu do spraw koordynacji działań w systemie szkolnictwa wyższego i nauki w związku z zagrożeniem wystąpienia COVID-19 z 22 kwietnia 2020 r.


Dodane 10.04.2020 r.:

Aneks do zarządzenia nr 15/2020 Rektora z 24 marca 2020 r. w sprawie ograniczenia funkcjonowania Uczelni w związku z przeciwdziałaniem rozprzestrzenianiu się koronawirusa


Dodane 01.04.2020 r.:

W związku z zawieszeniem zajęć dydaktycznych spowodowanym zagrożeniem epidemią COVID-19 JM Rektor prof. AWF dr hab. Dariusz Wieliński wydał Zarządzenie dotyczące odpłatności za zakwaterowanie w Domach Studenckich w Poznaniu i Gorzowie Wielkopolskim w tym okresie. Szczegółowe informacje dostępne są w Zarządzeniu.


Zarzdzenie 20 2020 Rektora


Dodane 24.03.2020 r.:

Zarządzenie nr 15/2020 Rektora z 24 marca 2020 r. w sprawie ograniczenia funkcjonowania Uczelni w związku z przeciwdziałaniem rozprzestrzenianiu się koronawirusa


Dodane 24.03.2020 r.:

PROCEDURA POSTĘPOWANIA PRZECIWEPIDEMICZNEGO NA WYPADEK WYSTĄPIENIA ZACHOROWAŃ NA CHOROBY SZCZEGÓLNIE NIEBEZPIECZNE ORAZ WYSOCE ZAKAŹNE


Dodane 19.03.2020 r.:

PILNE - Komunikat Władz Uczelni dla Społeczności Akademickiej z dnia 19.03.2020 r.




Dodane 17.03.2020 r.:

Zarządzenie Rektora nr 13/2020 z 17 marca w sprawie zmiany organizacji pracy Akademii Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu



Dodane 17.03.2020 r.:

Zgodnie z aneksem do Zarządzenia nr 11/2020 Rektora Akademii Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu zajęcia w Uczelni odwołane zostają do 25 marca włącznie. Szczegółowe informacje dostępne są w Aneksie.

Czytaj więcej...

Dodane 06.07.2020 r.:

OGŁOSZENIE UCZELNIANEJ KOMISJI WYBORCZEJ Z DNIA 03.07.2020 w sprawie składu Senatu Akademii na kadencję w latach 2020-2024.


Dodane 25.06.2020 r.:

KOMUNIKAT UCZELNIANEJ KOMISJI WYBORCZEJ Z DNIA 25.06.2020 r. w sprawie wyników procedury wyborczej przeprowadzonej w grupie pracowników niebędących nauczycielami akademickimi.


Dodane 24.06.2020 r.:

KOMUNIKAT UCZELNIANEJ KOMISJI WYBORCZEJ Z DNIA 24.06.2020 r. w sprawie wyników procedury wyborczej przeprowadzonej w grupie pozostałych nauczycieli akademickich.


Dodane 23.06.2020 r.:

KOMUNIKAT UCZELNIANEJ KOMISJI WYBORCZEJ Z DNIA 23.06.2020 r. w sprawie wyników procedury wyborczej przeprowadzonej w grupie nauczycieli akademickich posiadających tytuł naukowy profesora lub zatrudnionych na stanowisku profesora Uczelni.


Dodane 17.06.2020 r.: 

INFORMACJA OGÓLNA UCZELNIANEJ KOMISJI WYBORCZEJ w sprawie przeprowadzenia wyborów do Senatu Akademii na kadencję w latach 2020-2024 za pomocą środków komunikacji elektronicznej
- załącznik


Dodane 17.06.2020 r.: 

Komunikat UKW w sprawie szczegółowego harmonogramu głosowań elektronicznych w wyborach do Senatu Akademii na kadencję w latach 2020-2024



Dodane 05.06.2020 r.:


- Komunikat UKW z dnia 5 czerwca 2020 r.

- Uchwała UKW nr 7/2020 z 5 czerwca 2020 r. zmieniająca Uchwałę nr 1/2020 z dnia 24 stycznia 2020 r. w sprawie przyjęcia regulaminu wyborczego, terminarza czynności wyborczych i zasad działania Uczelnianej Komisji Wyborczej Akademii Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu w wyborach na kadencję w latach 2020-2024
- Załącznik do uchwały UKW nr 7/2020

- Uchwała UKW nr 8/2020 z 5 czerwca 2020 r. w sprawie ustalenia składu i wyboru Senatu w wyborach na kadencję w latach 2020-2024

- Uchwała UKW nr 9/2020 z 5 czerwca 2020 r. w sprawie przeprowadzenia wyborów do Senatu Akademii na kadencję w latach 2020-2024 za pomocą środków komunikacji elektronicznej
- Załącznik do uchwały UKW nr 9/2020


Dodane 16.04.2020 r.: 

Uchwała UKW nr 6/2020 z 15 kwietnia 2020 r. w sprawie zawieszenia zebrań wyborczych dla dokonania wyborów członków Senatu Akademii w wyborach na kadencję w latach 2020-2024

 
Dodane 14.04.2020 r.:

Uchwała UKW nr 5/2020 z 9 kwietnia 2020 r. w sprawie zmiany regulaminu wyborczego, terminarza czynności wyborczych i zasad działania Uczelnianej Komisji Wyborczej Akademii Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu w wyborach na kadencję w latach 2020-2024.


Dodane 17.03.2020 r.:

Komunikat UKW w sprawie ogłoszenia wyniku wyborów na Rektora



Dodane 16.03.2020 r.:

Komunikat UKW w sprawie wyborów na Rektora



Dodane 13.03.2020 r.:

Pytania i odpowiedzi na pytania do kandydata na rektora



Dodane 11.03.2020 r.:

Komunikat UKW w sprawie zmiany składu Uczelnianego Kolegium Elektorów


Dodane 10.03.2020 r.:

Prezentacja wyborcza prof. AWF dr hab. Dariusza Wielińskiego:
- PROGRAM NA KADENCJĘ 2020-2024
- STRATEGIA AWF NA LATA 2020-2024



Dodane 10.03.2020 r.:

- Uchwała Uczelnianej Komisji Wyborczej w sprawie zmiany formuły spotkania przedwyborczego

- Komunikat UKW dotyczący zmiany formuły spotkania przedwyborczego


Dodane 06.03.2020 r.:

OGŁOSZENIA UKW:
- w sprawie składu Uczelnianego Kolegium Elektorów

- w sprawie kandydata na stanowisko Rektora

- w sprawie otwartego zebrania z Kandydatem na Rektora Akademii


Dodane 12.02.2020 r.:


- Uchwała nr 2/2020 Uczelnianej Komisji Wyborczej z dnia 11 lutego 2020 r. w sprawie ustalenia składu Uczelnianego Kolegium Elektorów Akademii w wyborach na kadencję w latach 2020-2024

Uchwała nr 3/2020 Uczelnianej Komisji Wyborczej z dnia 11 lutego 2020 r. w sprawie wpisania doc. dr hab. Rafała Prinke na listy wyborców posiadających czynne i bierne prawo wyborcze w grupie pozostałych nauczycieli akademickich

Dodane 05.02.2020 r.:

Komunikat Uczelnianej Komisji Wyborczej w sprawie możliwości sprawdzania list wyborców.


Dodane 30.01.2020 r.:



Dodane 24.01.2020 r.:

Uchwała Uczelnianej Komisji Wyborczej Akademii Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu z dnia 24 stycznia 2020 r. w sprawie przyjęcia regulaminu wyborczego, terminarza czynności wyborczych i zasad działania Uczelnianej Komisji Wyborczej Akademii Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu w wyborach na kadencję w latach 2020-2024

- Załącznik - REGULAMIN WYBORCZY
- Dokument nr 1 - TERMINARZ

Dodane 22.01.2020 r.:

1. Uchwała Rady Uczelni nr 5/2019 z 18 listopada 2019 w sprawie przyjęcia trybu i warunków przeprowadzenia postępowania wyłaniającego kandydatów na rektora Akademii Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu w postępowaniu wyborczym 2020 roku

Załącznik nr 1
Załącznik nr 2
Załącznik nr 3
Dokument nr 1 do załącznika nr 3
Dokument nr 2 do załącznika nr 3
Dokument nr 3 do załącznika nr 3
Dokument nr 4 do załącznika nr 3
Dokument nr 5 do załącznika nr 3
Dokument nr 6 do załącznika nr 3
Dokument nr 7 do załącznika nr 3
Dokument nr 8 do załącznika nr 3


2. Uchwała Senatu nr 165/2019 r. z 19 grudnia 2019 r. w sprawie wyborów w Akademii na kadencję w latach 2020-2024

3. Uchwała Senatu nr 166/2019 r. z 19 grudnia 2019 r. w sprawie powołania Uczelnianej Komisji Wyborczej na kadencję w latach 2020-2024


Uczelniana Komisja Wyborcza
Akademii Wychowania Fizycznego
im. Eugeniusza Piaseckiego
w Poznaniu
ROKNUMERDATAW SPRAWIE
2020 1 25 maja przeprowadzania egzaminów dyplomowych w trybie tradycyjnym lub zdalnym w roku akademickim 2019/2020
2020 2 - zasad realizacji i prowadzenia zajęć dydaktycznych w roku akademickim 2019/2020 na Wydziale Nauk o Zdrowiu w okresie od 15 czerwca do 30 grudnia br.
2020 3 9 września realizacji zajęć dydaktycznych na kierunku Dietetyka, Fizjoterapia, Neurobiologia w semestrze zimowym 2020/2021
-
Aneks nr 1/2020
Aneks nr 2/2020
2020 4 19 listopada powołania wydziałowych komisji na kadencję 2020-2024

Aneks nr 1/2021
2021 1 25 stycznia realizacji zajęć dydaktycznych na kierunku Dietetyka, Fizjoterapia, Neurobiologia w semestrze letnim 2020/2021
-
Aneks nr 1/2021
Aneks nr 2/2021
2021 2 15 kwietnia przeprowadzenia egzaminów dyplomowych w trybie tradycyjnym lub zdalnym w roku akademickim 2020/2021
2021 3 25 maja obowiązkowych i fakultatywnych obozów letnich dla studentów WNoZ w roku akademickim 2020/2021
2021 4 20 września szczegółowych warunków ubiegania się o Indywidualną Organizację Studiów (IOS) oraz Indywidualny Program Studiów (IPS)
-
Aneks nr 1/2022
2021 5 1 października powołania Pełnomocnika Dziekana ds. Klinicznych
-
Aneks nr 1/2022
2021 6 29 listopada powołania zespołu ds. opracowania zagadnień na egzamin dyplomowy kierunku Dietetyka, studia pierwszego stopnia
-
Aneks nr 1/2023
2022 1 17 lutego wykazu zagadnień na egzamin dyplomowy kierunku Dietetyka, studia pierwszego stopnia
2022 2 24 marca warunków przyjęcia na studia w drodze przeniesienia z innej polskiej uczelni
2022 3 5 kwietnia powołania Pełnomocnika Dziekana ds. współpracy z interesariuszami zewnętrznymi
2022 4 23 maja obowiązkowych i fakultatywnych obozów letnich dla studentów Wydziału Nauk o Zdrowiu w roku akademickim 2021/2022
2022 5 18 listopada powołania Pełnomocnika Dziekana ds. Praktyk kierunku Dietetyka
2023 1 8 lutego wykazu zagadnień na egzamin dyplomowy kierunku Dietetyka, studia pierwszego stopnia
ROKNUMERDATAW SPRAWIE
2019 1 6 grudnia obowiązkowych obozów zimowych w roku akademickim 2019/2020
-
Aneks nr 1/2020
2020 2 29 stycznia powołania przewodniczących egzaminów dyplomowych na Wydziale Nauk o Kulturze Fizycznej w roku akademickim 2019/20
-
Korekta zarządzenia z 13 lutego 2020 r.
2020 3 29 stycznia interpretacji wyników badania prac dyplomowych przez Jednolity System Antyplagiatowy
2020 4 11 marca uzupełnienia zapisów Regulaminu Studiów uwzględniających specyfikę kierunku Taniec w Kulturze Fizycznej
2020 5 28 kwietnia zatrudniania pracowników spoza Uczelni do prowadzenia zajęć dydaktycznych w roku akademickim 2020/2021
-
Załącznik
2020 6 26 maja przeprowadzania egzaminów dyplomowych w trybie tradycyjnym lub zdalnym w roku akademickim 2019/2020
2020 7 17 czerwca wynajmu do celów dydaktycznych obiektów niezarządzanych przez Uczelnię
2020 8 19 czerwca uzupełnienia realizacji zajęć o charakterze praktycznym
-
Aneks
Aneks nr 2/2020
2020 9 8 września realizacji zajęć dydaktycznych na kierunku Wychowanie Fizyczne, Sport, Turystyka i Rekreacja, Animacja Osób 50+, Taniec w Kulturze Fizycznej w semestrze zimowym 2020/2021
-
Aneks nr 1
Aneks nr 2
2020 10 25 września zasad bezpieczeństwa i higieny podczas prowadzenia zajęć dydaktycznych w obiektach sportowych w związku z obowiązującym stanem epidemicznym (SARS-CoV-2)
2020 11 8 października powołania Wydziałowej Komisji Konkursowej w celu przeprowadzenia konkursu na stanowisko adiunkta w Zakładzie Adaptowanej Aktywności Fizycznej
2020 12 3 grudnia powołania wydziałowych komisji na kadencję 2020-2024
-
Aneks nr 1/2021
2021 1 22 stycznia realizacji zajęć dydaktycznych na kierunku Wychowanie Fizyczne, Sport, Turystyka i Rekreacja, Animacja Osób 50+, Taniec w Kulturze Fizycznej w semestrze letnim 2020/2021
-

Aneks nr 1/2021
Aneks nr 2/2021
2021 2 8 lutego obowiązkowych obozów zimowych w roku akademickim 2020/2021
2021 3 24 lutego obowiązkowego obozu zimowego w roku akademickim 2020/2021
2021 4 31 marca kryteriów przyznawania indywidualnej organizacji studiów (IOS) oraz indywidualnego programu studiów (IPS) na Wydziale Nauk o Kulturze Fizycznej
2021 5 9 kwietnia powołania przewodniczących egzaminów dyplomowych na Wydziale Nauk o Kulturze Fizycznej w roku akademickim 2020/2021
2021 6 17 maja weryfikacji osiągniętych efektów uczenia się na kierunku Wychowanie Fizyczne, Sport, Turystyka i Rekreacja, Animacja Osób 50+, Taniec w Kulturze Fizycznej w semestrze letnim 2020/2021
2021 7 17 maja przeprowadzenia egzaminów dyplomowych w trybie stacjonarnym lub zdalnym w roku akademickim 2020/2021
2021 8 26 maja obowiązkowych i fakultatywnych obozów letnich dla studentów Wydziału Nauk o Kulturze Fizycznej w roku akademickim 2020/2021
-
Aneks nr 1/2021
2021 9 2 czerwca obowiązkowego zgrupowania treningowego dla studentów I i II roku kierunku Sport specjalność Trener Przygotowania Motorycznego w roku akademickim 2020/2021
2021 10 21 czerwca zatrudnienia pracowników spoza Uczelni do prowadzenia zajęć dydaktycznych w roku akademickim 2021/2022
-
Załącznik
2021 11 25 sierpnia powołania Wydziałowych Komisji Konkursowych w celu przeprowadzenia konkursów na stanowiska badawczo-dydaktyczne i dydaktyczne w Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu
-
Aneks nr 1/2021
2021 12 5 października powołania wydziałowych zespołów ds. współpracy z interesariuszami zewnętrznymi w latach 2021-2024
-
Aneks nr 1/2022
2021 13 14 grudnia powołania Wydziałowych Komisji ds. Egzaminu Dyplomowego
2022 1 3 stycznia powołania Wydziałowych Komisji Konkursowych w celu przeprowadzenia konkursów na stanowiska dydaktyczne w Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu
2022 2 7 lutego obowiązkowych obozów zimowych w roku akademickim 2021/2022
2022 3 24 marca powołania przewodniczących egzaminów dyplomowych na Wydziale Nauk o Kulturze Fizycznej w roku akademickim 2021/22
2022 4 20 maja obowiązkowych i fakultatywnych obozów letnich dla studentów Wydziału Nauk o Kulturze Fizycznej w roku akademickim 2021/2022
2022 5 6 lipca zatrudnienia pracowników spoza Uczelni do prowadzenia zajęć dydaktycznych w roku akademickim 2022/2023
-
Załącznik
2022 6 29 sierpnia powołania Wydziałowej Komisji Konkursowej w celu przeprowadzenia konkursu na stanowisko badawczo-dydaktyczne w Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu
2022 7 6 października obowiązkowego zgrupowania treningowego dla studentów II roku kierunku Sport specjalność Trener Przygotowania Motorycznego w roku akademickim 2022/2023
2022 8 10 października powołania pełnomocników dziekana ds. praktyk na Wydziale Nauk o Kulturze Fizycznej
2022 9 14 listopada powołania Wydziałowej Komisji Konkursowej w celu przeprowadzenia konkursu na stanowisko badawczo-dydaktyczne w Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu
2022 10 16 grudnia obowiązkowych obozów zimowych, specjalizacji instruktorskich z narciarstwa i snowboardu oraz przedmiotu "Aktywność plenerowa" w roku akademickim 2022/2023
2023 1 13 marca powołania przewodniczących egzaminów dyplomowych na Wydziale Nauk o Kulturze Fizycznej w roku akademickim 2022/23
Osoby kierujące pracownikami
Pracownik naukowo-dydaktyczny, pracownik naukowo–techniczny, pracownik dydaktyczny
Pracownik administracyjno-biurowy
Jednoosobowe samodzielne stanowiska pracy
Stanowiska robotnicze
Oświadczenie o zapoznaniu się z oceną ryzyka na stanowisku pracy — [doc]  [pdf]

Budynki AWF Poznań:

Budynek Główny
Budynek Dydaktyczny
Budynek Rektoratu
Biblioteka Główna
Dom Studencki
Hala sportowa z pomieszczeniami dydaktycznymi
Pracownia Gimnastyki przy ul. św. Rocha
Akademickie Centrum Kultury TROPS

Budynki Zamiejscowego Wydziału Kultury Fizycznej w Gorzowie Wlkp.:

Budynek Główny
Budynek Fizjoterapii
Hala Sportowa Beta
Dom Studenta

Ośrodek Dydaktyczno-Socjalny w Chycinie

Oświadczenie:

Oświadczenie zapoznania się z instrukcją bezpieczeństwa — [doc]  [pdf]
...
ROKNUMERDATAW SPRAWIE
2017 1 11 stycznia opłat związanych z praktykami studentów AWF w Poznaniu

uchylone zarządzeniem nr 3/2017 Rektora
2017 2 17 stycznia powołania Komisji do zniszczenia dokumentacji niearchiwalnej w Kancelarii Niejawnej Akademii Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu
2017 3 17 stycznia opłat związanych z praktykami studentów AWF w Poznaniu

uchylone zarządzeniem nr 47/2023 Rektora
2017 4 24 stycznia powołania stałej Komisji ds. oceny wniosków o zatrudnienie w Uczelni pracowników niebędących nauczycielami akademickimi

Uchylone zarządzeniem nr 6/2020 Rektora
2017 5 31 stycznia powołania Komisji Opiniodawczo-Kasacyjnej w poznańskiej części Akademii Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu
-
Aneks nr 1/2019
2017 6 2 lutego powołania Uczelnianej Komisji Bezpieczeństwa i Higieny Pracy

Uchylone zarządzeniem nr 36/2020 Rektora
2017 7 22 lutego Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych w Akademii Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu
-
Załącznik nr 1
Załącznik nr 2
Załącznik nr 3
Załącznik nr 4
Komunikat Rektora z 9 marca 2017 r.


Uchylone zarządzeniem nr 7/2019 Rektora
2017 8 22 lutego zmian w systemie elektronicznej rejestracji czasu pracy pracowników akademii niebędących nauczycielami akademickimi

Uchylone zarządzeniem nr 40/2019 Rektora
2017 9 27 lutego elektronicznego podpisu
2017 11 7 marca procedury zawierania umów i sposobu ich rejestracji w Akademii Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu
2017 12 8 marca powołania Zespołu ds. opracowania zasad realizacji programów kształcenia w formie samokształcenia studentów

Uchylone zarządzeniem 66/2020 Rektora
2017 13 13 marca opłat za postępowanie związane z przyjęciem na studia w AWF w Poznaniu
2017 14 13 marca przeprowadzenia rekrutacji na studia w roku akademickim 2017/2018
-
Aneks nr 1/17
2017 15 16 marca szkolenia okresowego w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy dla pracowników Zamiejscowego Wydziału Kultury Fizycznej w Gorzowie Wlkp.
2017 16 23 marca powołania Komisji ds. określenia wartości składników majątkowych Uczelni - sprzętu elektronicznego, zasobów komputerowych, urządzeń mechanicznych.
2017 17 23 marca powołania Komisji ds. określenia wartości składników majątkowych Uczelni - mebli, wyposażenia pomieszczeń, sprzętu (z wyłączeniem komputerów, urządzeń elektronicznych, urządzeń mechanicznych).
2017 19 27 marca dnia wolnego od pracy
2017 20 27 marca obozów wędrownych i specjalistycznych ćwiczeń terenowych oraz letnich obozów dydaktycznych studentów w roku akademickim 2016/2017
2017 21 28 marca powołania Komisji ds. oceny kosztów kształcenia w Akademii Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu
2017 22 28 marca sprostowania oczywistej omyłki
2017 23 3 kwietnia głównych kierunków szkolenia obronnego w Akademii Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu w 2017 roku
2017 27 12 kwietnia finansowania wyjazdów stypendialnych studentów i pracowników Akademii Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu w ramach programów ERASMUS+ i POWER w roku akademickim 2017/2018
2017 29 26 kwietnia powołania Komisji ds. oceny wniosków o uczelniane stypendia na naukowe staże zagraniczne
2017 30 11 maja stypendiów Akademii Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu na naukowe staże zagraniczne
2017 31 15 maja sprostowania oczywistej omyłki pisarskiej
2017 32 16 maja rekrutacji na stacjonarne studia doktoranckie prowadzone na Wydziale Wychowania Fizycznego, Sportu i Rehabilitacji Akademii Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu w roku akademickim 2017/2018
2017 34 17 maja szkolenia okresowego w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy dla Uczelni
2017 35 24 maja konkursu o nagrodę dla młodych pracowników Akademii Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu za osiągnięcia badawcze
2017 36 2 czerwca określenia liczby miejsc na poszczególnych kierunkach studiów niestacjonarnych realizowanych w Akademii w roku akademickim 2017/2018 r.
-
Aneks nr 1/17
2017 37 6 czerwca zajęć dydaktycznych prowadzonych w Uczelni w formie elektronicznej z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość
2017 38 7 czerwca zasad programowego rozliczania studentów wracających z zagranicznych wyjazdów stypendialnych
2017 40 29 czerwca zakładowej tabeli norm zaopatrzenia pracowników w odzież i obuwie robocze, środki ochrony indywidualnej i środki higieny osobistej
-
Aneks nr 1/18
2017 41 4 lipca określenia kwoty podstawy naliczania stypendium socjalnego dla studentów Akademii wychowania Fizycznego w Poznaniu
2017 42 4 lipca powołania Zespołu ds. przygotowania i realizacji projektu pn.: "Modernizacja instalacji wentylacyjnej pływalni przy ul. Droga Dębińska 10c w Poznaniu"
2017 43 6 lipca gospodarowania majątkiem trwałym
-
Załącznik
Aneks nr 1/18
Załączniki do aneksu nr 1/18
2017 44 14 lipca przygotowania i prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyboru wykonawcy na Modernizację instalacji wentylacji przy ulicy Droga Dębińska 10c w Poznaniu 
2017 45 24 lipca opłat za zajęcia dydaktyczne w roku akademickim 2017/2018 i inne czynności związane ze studiami w Akademii
-
Aneks nr 1/17 - uchylone
Aneks nr 2/17
2017 47 25 lipca określenia liczebności grup na zajęciach dydaktycznych w roku akademickim 2017/2018
-
Załączniki
Aneks nr 1/17
2017 48 28 lipca przygotowania i prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyboru wykonawcy na Ochronę Obiektu domu studenckiego, monitoring i działania grupy interwencyjnej
2017 49 7 sierpnia  powołania Zespołu doradczego Rektora ds. Projektu kompleksowego programu rozwojowego 
2017 50 7 sierpnia powołania Zespołu doradczego Rektora ds. Projektu "Model skutecznego uwalniania napięc psycho-somatycznych" realizowanego przy udziale gorzowskiego Wydziału AWF w Poznaniu
2017 52 23 sierpnia opłat związanych z prowadzeniem studiów podyplomowych w roku akademickim 2017/2018
-
Aneks nr 1/18
2017 53 29 sierpnia powołania Komisji Opiniodawczo-Kasacyjnej w Zamiejscowym Wydziale Kultury Fizycznej w Gorzowie Wlkp. 
-
Aneks nr 1/2021

uchylone zarządzeniem nr 22/2022 Rektora
2017 55 7 września stypendium doktoranckiego, stypendium doktoranckiego z dotacji podmiotowej oraz stypendium dla najlepszych doktorantów
-
Załącznik nr 1
Załącznik nr 2
Załącznik nr 3
Aneks nr 1/17
Aneks nr 2/2020
2017 56 25 lipca rekrutacji na studia I stopnia kierunku Taniec w Kulturze Fizycznej na rok akademicki 2017/2018 prowadzonych na Wydziale Wychowania Fizycznego, Sportu i Rehabilitacji AWF w Poznaniu
2017 57 12 września określenia stawek wynagrodzenia za godziny ponadwymiarowe i zlecone w roku akademickim 2017/2018
-
Aneks nr 1/18
Aneks nr 2/18
2017 58 12 września określenia zasad rozliczania godzin dydaktycznych w roku akademickim 2017/2018
-
Aneks nr 1/17
2017 59 12 września przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego do wyboru wykonawcy na dostawę sprzętu komputerowego
2017 60 12 września obniżenia wymiaru pensum dydaktycznego pracownikom naukowo-dydaktycznym w roku akademickim 2017/2018
2017 61 27 września wprowadzenia "Regulaminu Domu Studenckiego AWF w Poznaniu" i zasad opracowania regulaminu Domu Studenta ZWKF w Gorzowie Wlkp.
-
Załącznik nr 1
Załącznik nr 2
Aneks nr 1/17
Dokument nr 1 do Aneksu nr 1/17
Dokument nr 2 do Aneksu nr 1/17
Aneks nr 2/19
Załącznik do Aneksu nr 2/19
2017 62 27 września organizacji pracy Biblioteki Głównej Akademii Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu
2017 63 2 października powołania Komisji Doktoranckiej ds. opiniowania wniosków o przyznanie stypendium doktoranckiego oraz stypendium z dotacji projakościowej doktorantom AWF w Poznaniu w roku akademickim 2017/2018
2017 64 4 października zasad realizacji i rozliczania godzin dydaktycznych w odniesieniu do grup specjalizacji trenerskich i instruktorskich
-
Aneks nr 1/17
2017 65 11 października wprowadzenia Regulaminu przyznawania dodatków do wynagrodzeń dla pracowników Akademii Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu zaangażowanych w realizację projektów w ramach PR HORYZONT 2020 oraz EURATOM
2017 67 20 października zasad wydatkowania środków finansowych na zadania związane ze stworzeniem studentom i doktorantom, będącym osobami niepełnosprawnymi warunków do pełnego udziału w procesie kształcenia
2017 68 25 października dnia wolnego od pracy
2017 69 30 października zimowych obozów szkoleniowych dla studentów w roku akademickim 2017/2018
2017 70 15 listopada szkolenia okresowego w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy dla pracowników Zamiejscowego Wydziału Kultury Fizycznej w Gorzowie Wlkp.
2017 73 29 listopada szczegółowego harmonogramu organizacji naboru na pierwszy rok jednolitych studiów magisterskich oraz studiów pierwszego i drugiego stopnia w roku akademickim 2018/2019
-
Aneks nr 1/18
2017 74 30 listopada szkolenia okresowego w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy dla pracowników Akademii zatrudnionych w Poznaniu
2017 76 8 grudnia wprowadzenia Regulaminu wyłaniania 10% najlepszych absolwentów Akademii Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu uprawnionych do częściowego umorzenia pożyczki lub kredytu studenckiego
-
Załącznik

Uchylone zarządzeniem nr 8/2020 Rektora
2017 77 22 grudnia Stypendiów Akademii Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu na naukowe staże zagraniczne
ROKNUMERDATAW SPRAWIE
2017 21 13 lutego zatwierdzenia programu zakupu przez Akademię Wychowania Fizycznego w Poznaniu nieruchomości położonych w Poznaniu przy ul. Droga Dębińska.
2017 22 21 lutego określenia efektów kształcenia dla kierunku - trener osobisty, studiów podyplomowych prowadzących w Akademii Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu
2017 23 21 lutego zmieniająca uchwałę nr 143/12 Senatu Akademii Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu z dnia 24 kwietnia 2012 r. w sprawie przyjęcia efektów kształcenia dla kierunków studiów prowadzonych w Akademii Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu
2017 24 28 marca zatwierdzenia uczelnianych wzorów dyplomów trenera oraz legitymacji instruktora sportu i rekreacji ruchowej
2017 25 28 marca  przyjęcia kryteriów oceny aktywności naukowej, dydaktycznej i organizacyjnej pracowników naukowo-dydaktycznych AWF w Poznaniu
-
Załącznik nr 1 i 2
Załącznik nr 3
2017 26 28 marca przyjęcia kryteriów awansu zawodowego pracowników naukowo-dydaktycznych i dydaktycznych AWF w Poznaniu
-
Załącznik nr 1 i 2
2017 27 28 marca wewnętrznego systemu zapewnienia jakości kształcenia
-
Załączniki
2017 28 28 marca określenia "Trybu udzielania urlopu wypoczynkowego nauczycielom akademickim" 
2017 29 28 marca  zasad i trybu przyjmowania kandydatów na stacjonarne i niestacjonarne studia doktoranckie na Wydziale Wychowania Fizycznego, Sportu i Rehabilitacji Akademii Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu na rok akademicki 2017/2018
2017 30 28 marca określenia warunków i trybu rekrutacji na studia pierwszego stopnia kierunku "Animacja osób 50+" w Akademii Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu na rok akademicki 2017/2018 
2017 31 28 marca  wyrażenia zgody na zakup nieruchomości oznaczonej jako działka nr 191/7, obręb Chycina, Gmina Bledzew
2017 32 25 kwietnia działań oszczędnościowych w Akademii wynikających ze zmiany zasad finansowania uczelni wyższych
2017 33 25 kwietnia zatwierdzenia wzoru dyplomu ukończenia studiów dla kierunku Neurobiologia, prowadzonego na interdyscyplinarnych, międzywydziałowych studiach II stopnia o profilu ogólnoakademickim
2017 34 25 kwietnia zatwierdzenia dokumentu pn. "Regulamin przyznawania stypendiów Akademii Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu na naukowe staże zagraniczne"
2017 35 25 kwietnia zmieniająca uchwałę nr 143/12 Senatu Akademii Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu z dnia 24 kwietnia 2012 r. w sprawie przyjęcia efektów kształcenia dla kierunkow studiów prowadzonych w Akademii Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu
-
Zarządzenie Rektora nr 31/2017
Dokument nr 1
Dokument nr 2
Dokument nr 3
Dokument nr 4
2017 36 23 maja  określenia warunków i trybu rekrutacji na studia w Akademii Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu na rok akademicki 2018/2019
-
Załączniki
2017 37 23 maja określenia liczby miejsc na poszczególnych kierunkach studiów stacjonarnych realizowanych w Akademii w roku akademickim 2017/2018 
2017 38 23 maja zatwierdzenia sprawozdania finansowego Uczelni za rok 2016 
2017 39 23 maja  uchwalenia planu rzeczowo-finansowego Uczelni na 2017 rok
2017 40 23 maja regulaminu konkursu o nagrodę dla młodych pracowników Akademii Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu za osiągnięcia badawcze 
-
Załącznik

Uchylona Uchwałą nr 76/2021 Senatu
2017 41 23 maja zmieniająca uchwałę nr 55/14 Senatu Akademii Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu z dnia 27 maja 2014 r. w sprawie zatwierdzenia wzorów dyplomów ukończenia studiów i świadectw ukończenia studiów podyplomowych wydawanych przez Uczelnię 
-
Załączniki
2017 42 23 maja zatwierdzenia wzoru dyplomu ukończenia studiów dla kierunku Neurobiologia, prowadzonego na interdyscyplinarnych, międzywydziałowych studiach II stopnia o profilu ogólnoakademickim 
2017 43 23 maja przyjęcia efektów kształcenia dla studiów trzeciego stopnia prowadzonych na Wydziale Wychowania Fizycznego, Sportu i Rehabilitacji Akademii Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu 
-
Załącznik
2017 44 23 maja uchwalenia Regulaminu Studiów Doktoranckich w Akademii Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu 
-
Załącznik
2017 45 23 maja zmieniająca Uchwałę nr 3/16 Senatu Akademii Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu z dnia 13 września 2016 r. w sprawie powołania stałych komisji senackich na kadencję 2016-2020 oraz określenia zadań
2017 46 6 czerwca prolongaty kredytu obrotowego na bieżące finansowanie działalności uczelni
2017 47 6 czerwca upoważnienia Rektora do uczestnictwa w rozmowach z Miastem Gorzów Wielkopolski o inicjatywie utworzenia akademii gorzowskiej
2017 48 27 czerwca zmieniająca uchwałę nr 35/13 Senatu Akademii Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu z dnia 16 lipca 2013 r. w sprawie zatwierdzenia wzoru dyplomów doktorskich i habilitacyjnych wydawanych przez Akademię Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu
-
Załączniki
2017 49 27 czerwca stwierdzenia wygaśnięcia mandatu członka Senatu Uczelni
2017 50 11 lipca zmiany planu rzeczowo-finansowego Uczelni na 2017 rok
2017 51 11 września Regulaminu zagranicznych wyjazdów stypendialnych na studia i praktyki finansowane ze środków UE (program ERASMUS+, POWER), środków ministerialnych (DAAD, BUWIWM) lub na podstawie innych podpisanych umów bilateralnych Akademii Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu
2017 52 11 września ustalenia wymiaru pensum dydaktycznego dla nauczycieli akademickich na rok akademicki 2017/2018 oraz zasad i rodzaju zajęć rozliczanych w ramach tego pensum
2017 53 21 września zmieniająca uchwałę nr 55/14 Senatu Akademii Wychowania fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu z dnia 27 maja 2014 r. w sprawie zatwierdzenia wzorów dyplomów ukończenia studiów i świadectw ukończenia studiów podyplomowych wydawanych przez Uczelnię
2017 54 21 września sprawie określenia efektów kształcenia dla kierunku - Organizacja i zarządzanie turystyką i hotelarstwem, studiów podyplomowych prowadzonych w Akademii Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu
-
Załącznik

Uchylona Uchwałą nr 189/2020 Senatu
2017 55 21 września wyboru kandydata do Rady Głównej Nauki i Szkolnictwa Wyższego reprezentującego akademie wychowania fizycznego w Polsce 
2017 56 21 września zmieniająca uchwałę nr 5/2016 Senatu Akademii z dnia 13 września 2016 r. w sprawie zmiany uchwały nr 111/15 Senatu Akademii Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu z dnia 29 września 2015 r. w sprawie wzorów umów o warunkach pobierania opłat związanych z odbywaniem studiów w Akademii Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu
-
Dokument nr 1
Dokument nr 2
2017 57 21 września stwierdzenia wygaśnięcia mandatu członka Senatu Uczelni 
2017 58 21 września  zmieniająca uchwałę nr 52/2017 Senatu Akademii Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu z dnia 11 września 2017 r. w sprawie ustalenia wymiaru pensum dydaktycznego dla nauczycieli akademickich na rok akademicki 2017/2018 oraz zasad i rodzaju zajęć rozliczanych w ramach tego pensum
2017 59 6 października przystąpienia Akademii Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu do pilotażowego projektu związanego z realizacją "Koncepcji edukacji wojskowej studentów w ramach Legii Akademickiej"
2017 60 12 października zmiany planu rzeczowo-finansowego Uczelni na 2017 rok
2017 61 14 listopada wyboru biegłego rewidenta
2017 62 14 listopada wniosku Rady Wydziału Wychowania Fizycznego, Sportu i Rehabilitacji o zaprzestaniu kształcenia na niestacjonarnych studiach pierwszego stopnia kierunku Sport, uruchomionych w roku akademickim 2016/2017
2017 63 14 listopada zmieniająca uchwałę nr 116/15 Senatu Akademii Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu z dnia 17 listopada 2015 r. w sprawie powołania Uczelnianej Komisji Wyborczej na kadencję w latach 2016-2020
2017 64 14 listopada zmieniająca uchwałę nr 3/16 Senatu Akademii Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu z dnia 13 września 2016 r. w sprawie powołania stałych komisji senackich na kadencję 2016-2020 oraz określenia zadań
2017 65 14 listopada zatwierdzenia rocznego sprawozdania z działalności Uczelni w roku akademickim 2016/2017
2017 66 13 grudnia wyrażenia zgody na sprzedaż Miastu Poznań nieruchomości położonej w Poznaniu przy ul. Chwiałkowskiego 38, stanowiącej własność Akademii Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu
2017 67 18 grudnia zmieniająca uchwałę nr 3/16 Senatu Akademii Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu z dnia 13 września 2016 r. w sprawie powołania stałych komisji senackich na kadencję 2016-2020 oraz określenia zadań
2017 68 18 grudnia stwierdzenia wygaśnięcia mandatu członka Senatu Uczelni
2017 69 18 grudnia zmiany planu rzeczowo-finansowego Uczelni na 2017 rok
2017 70 18 grudnia uchwalenia prowizorium budżetowego Akademii na rok 2018
2017 71 18 grudnia zmieniająca uchwałę 128/12 Senatu Akademii Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu z dnia 21 lutego 2012 r. w sprawie struktury programów kształcenia na studiach pierwszego i drugiego stopnia oraz sposobu ich przygotowania 
ROKNUMERDATAW SPRAWIE
2016 123 23 lutego zmieniająca uchwałę nr 143/12 Senatu Akademii Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu z dnia 24 kwietnia 2012 r. w sprawie przyjęcia efektów kształcenia dla kierunków studiów prowadzonych w Akademii Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu
-
Dokument nr 1
Matryca efektów kształcenia
2016 124 22 marca stwierdzenia wygaśnięcia mandatu członka Senatu Uczelni
2016 125 22 marca określenia liczby miejsc na poszczególnych kierunkach studiów stacjonarnych realizowanych w Akademii w roku akademickim 2016/2017
2016 126 26 kwietnia uchwalenia Regulaminu Studiów
-
Załącznik - Regulamin Studiów
2016 127 26 kwietnia zasad i trybu przyjmowania kandydatów na stacjonarne i niestacjonarne studia doktoranckie na Wydziale Wychowania Fizycznego, Sportu i Rehabilitacji Akademii Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu na rok akademickim 2016/2017
2016 128 24 maja określenia warunków i trybu rekrutacji na studia w Akademii Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu na rok akademicki 2017/2018
2016 129 24 maja zatwierdzenia sprawozdania finansowego Uczelni za rok 2015
2016 130 24 maja uchwalenia planu rzeczowo-finansowego Uczelni na 2016 rok
2016 131 24 maja „Regulaminu przyznawania nagród rektora dla nauczycieli akademickich” oraz „Regulaminu przyznawania nagród rektora  dla pracowników niebędących nauczycielami akademickimi”
-
Załącznik nr 1
Załącznik nr 2
Załącznik nr 3
2016 132 23 czerwca oceny działalności Rektora w okresie kadencji 2012–2016
2016 133 12 lipca prolongaty kredytu obrotowego na bieżące finansowanie działalności Uczelni
2016 134 12 lipca określenia stanowiska Senatu Akademii Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu w związku z utworzeniem Akademii im. Jakuba z Paradyża w Gorzowie Wlkp.
2016 135 12 lipca zmieniająca uchwałę nr 126/16 Senatu Akademii Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu z dnia 26 kwietnia 2016 r. w sprawie uchwalenia Regulaminu Studiów
-
Załącznik
2016 136 12 lipca Regulaminu zagranicznych wyjazdów stypendialnych na studia i praktyki finansowane ze środków UE (program ERASMUS+, FSS, POWER), środków ministerialnych (DAAD, BUWIWM) lub na podstawie innych podpisanych umów bilateralnych Akademii Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu
-
Załącznik
2016 1 6 września ustalenia „Zasad zatrudniania pracowników AWF w Poznaniu”
2016 2 6 września ustalenia wymiaru pensum dydaktycznego dla nauczycieli akademickich na rok akademicki 2016/2017 oraz zasad i rodzaju zajęć rozliczanych w ramach tego pensum
2016 3 13 września powołania stałych komisji senackich na kadencję 2016 – 2020 oraz określenia zadań
2016 4 13 września zmieniająca uchwałę nr 116/15 Senatu Akademii Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego  w Poznaniu z dnia 17 listopada 2015 r. w sprawie powołania Uczelnianej Komisji Wyborczej na kadencję w latach 2016–2020
2016 5 13 września zmieniająca uchwałę nr 111/15 Senatu Akademii Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu z dnia 29 września 2015 r. w sprawie  wzorów umów o warunkach pobierania opłat związanych z odbywaniem studiów w Akademii Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego  w Poznaniu
-
Załącznik
Dokument nr 1
Dokument nr 2
2016 6 25 października utworzenia na Wydziale Turystyki i Rekreacji Akademii Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu kierunku studiów pierwszego stopnia „Animacja osób 50+” o profilu praktycznym
2016 7 25
października
określenia efektów kształcenia dla studiów pierwszego stopnia kierunku „Animacja osób 50+” – profil praktyczny, prowadzonych w Akademii Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu
-
Załącznik
2016 8 25 października zmieniająca uchwałę nr 111/15 Senatu Akademii Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu z dnia 29 września 2015 r. w sprawie wzorów umów o warunkach pobierania opłat związanych z odbywaniem studiów w Akademii Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu
2016 9 25
października
zmieniająca uchwałę nr 68/14 Senatu Akademii Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu z dnia 15 lipca 12014 r. w sprawie kryteriów określających ocenę rozwoju naukowego pracowników AWF w Poznaniu
2016 10 25
października
zmieniająca uchwałę nr 128/16 Senatu Akademii Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu z dnia 24 maja 2016 r. w sprawie określenia warunków i trybów rekrutacji na studia w Akademii Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu na rok akademicki 2017/2018
2016 11 6 grudnia wyboru biegłego rewidenta
2016 12 6 grudnia wyrażenia zgody na przyjęcie dotacji podmiotowej przekazanej przez Wojewódzkiego Lubuskiego na potrzeby gorzowskiego Wydziału Uczelni
2016 13 6 grudnia wyrażenia zgody na podjęcie przez Rektora Uczelni działań dotyczących nieruchomości położonych w Poznaniu przy ul. Droga Dębińska 23a i ul. Chwiałkowskiego 38, stanowiących własność Akademii
2016 14 6 grudnia wyrażenia zgody na realizację zadania pn. "Rozbudowa i modernizacja Ośrodka Dydaktyczno-Socjalnego AWF w Ustroniu Morskim"
2016 15 6 grudnia wygaśnięcia mandatu członka Senatu Uczelni
2016 16 6 grudnia zmieniająca Uchwałę nr 3/16 Senatu Akademii Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu z dnia 13 września 2016 r. w sprawie powołania stałych komisji senackich na kadencję 2016-2020 oraz określenia zadań
2016 17 13 grudnia zmiany planu rzeczowo-finansowego Uczelni na rok 2016
2016 18 13 grudnia uchwalenia prowizorium budżetowego Akademii na rok 2017
2016 19 13 grudnia wyrażenia zgody na wszczęcie procedury nabycia poprzez nasiedzenie części nieruchomości oznaczonej jako działka nr 59/1, obręb Wilda
2016 20 28 grudnia zmiany planu rzeczowo-finansowego Uczelni na 2016 rok