Uczelnia
O Uczelni
Władze Uczelni
Struktura organizacyjna
Kampus akademicki
Mapa obiektów
Budynek Główny
Budynek Dydaktyczny
Biblioteka Główna
Hala Dydaktyczno-sportowa
Hala Gier Sportowych
Boisko Lekkoatletyczne
Pływalnia
Korty Tenisowe
Nauka
Biblioteka Główna
Wydawnictwo
Oferta wydawnicza
Trends in Sport Sciences
Fundacja na rzecz AWF
Projekty
Ogłoszenia i przetargi
Elektroniczna Platforma Zakupowa
System Zapewnienia Jakości Kształcenia
Praca w AWF
Spacer po AWF
Ochrona Danych Osobowych
Obowiązek Informacyjny
Pracownicy
Studenci
Czytelnicy Biblioteki Głównej
Słuchacze CDKiS
Monitoring
Regulacje prawne
Wewnętrzne
Zewnętrzne
Ochrona Danych
Ważne komunikaty
Chroń swoje dane
Przewodnik po RODO
Biuletyn Informacji Publicznej
Aktualności
Rok 2023
Archiwum - rok 2022
Archiwum - rok 2021
Archiwum - rok 2020
Archiwum - rok 2019
Archiwum - rok 2018
Archiwum - rok 2017
Archiwum - rok 2016
Archiwum - rok 2015
Archiwum - rok 2014
Kandydat
Aktualności
Kierunki studiów
Zasady rekrutacji
Studia I stopnia/jednolite magisterskie
Studia II stopnia
Cudzoziemcy
FAQ
Kontakt
Studia podyplomowe i kursy
Szkoła Doktorska
Student
Dział Obsługi Studenta
Dział Nauczania
Wydział Nauk o Kulturze Fizycznej
Wydział Nauk o Zdrowiu
Zamiejscowy Wydział Kultury Fizycznej w Gorzowie Wlkp.
Pracownia Nauczania Języków Obcych
Biblioteka Główna
Wirtualna Uczelnia
E-learning
Kariera studenta
Erasmus+
Legia Akademicka
Zespół Tańca Ludowego
Festiwal "INTEGRACJE"
Doktorant
Pracownik
Logowanie
Komunikaty
Druki i pisma
Instrukcje
Biuletyn Informacji Publicznej
Zamówienia
SKŚF 2023
SKŚF 2022
SKŚF 2021
SKŚF 2020
SKŚF 2019
SKŚF 2018
SKŚF - wszystkie lata
Biblioteka Główna
Portal Sprawozdawczy GUS
Szukaj pracownika
Strefa IT
Jubileusze
Ustronie Morskie
Kontakt
Szukaj...
A-
A
A+
Студенти з України Studenci z Ukrainy
Gabinet Dietetyczny
Dydaktyka
Dział Obsługi Studenta
Dział Nauczania
Wirtualna Uczelnia
E-learning
Nauka
Badania komercyjne
Narodowa Reprezentacja Akademicka
Kariera studenta
Marketing
Erasmus+
Studia podyplomowe i kursy
Wsparcie Osób z Niepełnosprawnościami
Wynajem obiektów
Pomieszczenia i obiekty sportowe AWF
Ośrodek Dydaktyczno-Socjalny w Chycinie
Ogłoszenia i przetargi
Elektroniczna Platforma Zakupowa
Legia Akademicka
COVID-19 Komunikaty
Komunikat
Użytkowniku, przeglądasz archiwalną wersję strony. Jej zawartość przedstawia stan na
07.03.2023 r.
Aktualna wersja witryny Akademii Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu znajduje się pod adresem:
www.awf.poznan.pl
Zarządzenia Rektora z 2009r.
Szczegóły
Poprawiono: 15 czerwiec 2020
Utworzono: 24 październik 2013
Odsłony: 19297
ROK
NUMER
DATA
W SPRAWIE
2009
2
13 stycznia
wprowadzenia w AWF w Poznaniu "Instrukcji Kancelaryjnej", "Instrukcji Archiwalnej", "Jednolitego Wykazu Akt" oraz "Wykazu Symboli Literowych stanowisk i jednostek organizacyjnych Akademii"
-
Załącznik nr 1
Załącznik nr 2
Załącznik nr 3
Załącznik nr 4
Aneks nr 1/11
Aneks nr 2/12
Aneks nr 3/12
Aneks nr 4/13
Aneks nr 5/14
Aneks nr 6/14
Aneks nr 7/14
Aneks nr 8/14
Aneks nr 9/14
Aneks nr 10/15
Aneks nr 11/16
Aneks nr 12/17
Aneks nr 13/18
2009
3
5 lutego
"Regulaminu Udzielania Świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych w Akademii Wychowania Fizycznego im.E.Piaseckiego w Poznaniu"
-
Załącznik
Aneks nr 1/11
2009
4
17 lutego
powołania Komisji Konkursowej ds. wyłonienia kandydata na stanowisko kanclerza AWF w Poznaniu
2009
5
23 lutego
powołania rzeczników dyscyplinarnych do spraw studentów i doktorantów na kadencję 2008 - 2012
2009
8
26 marca
przeprowadzenia rekrutacji na studia w roku akademickim 2009/2010
2009
10
28 kwietnia
obozów wędrownych i specjalistycznych ćwiczeń terenowych oraz letnich obozów dydaktycznych studentów w roku akademickim 2008/2009
2009
11
11 maja
rekrutacji na studia podyplomowe w roku akademickim 2009/2010
2009
12
11 maja
powołania Komisji Wyborczej nr 1 dla wyboru w okręgu wyborczym nr 27 w wyborach członków Rady Głównej Szkolnictwa Wyższego na X kadencję rozpoczynającą się 1 stycznia 2010r. elektorów reprezentujących nauczycieli akademickich zatrudnionych w AWFiS w Gdańsku oraz w AWF w Poznaniu, posiadających tytuł profesora lub stopień doktora habilitowanego, zatrudnionych w tych uczelniach jako podstawowym miejscu pracy w pełnym wymiarze czasu pracy
2009
13
11 maja
powołania Komisji Wyborczej nr 2 dla wyboru w okręgu wyborczym nr 27 w wyborach członków Rady Głównej Szkolnictwa Wyższego na X kadencję rozpoczynającą się 1 stycznia 2010r. elektorów reprezentujących doktorantów uczestniczących w studiach doktoranckich w AWFi S w Gdańsku, w AWF w Poznaniu oraz w AWF w Warszawie
2009
15
15 czerwca
korzystania ze zbiorów Biblioteki Głównej Uczelni
2009
19
15 lipca
opłat za zajęcia dydaktyczne w roku akademickim 2009/2010 i inne czynności związane ze studiami w Akademii
-
Aneks nr 1/09
2009
23
15 września
akt personalnych będących w dyspozycji kierowników jednostek organizacyjnych Uczelni
2009
29
21 października
określenia dodatku za kierowanie studiami podyplomowymi oraz stawek dla wykładowców zatrudnionych na podstawie umowy o dzieło lub umowy zlecenia, niebędących pracownikami Uczelni
Uchylone zarządzeniem nr 37/14 Rektora
2009
37
2 litopada
zimowych obozów szkoleniowych dla studentów w roku akademickim 2009/2010
2009
41
27 listopada
określenia stawek wynagradzania za godziny ponadwymiarowe i zlecone w roku akademickim 2009/2010
2009
42
3 grudnia
obowiązkowych badań lekarskich osób zatrudnionych w Uczelni
Uchylone zarządzeniem nr 77/13 Rektora
2009
43
3 grudnia
ustalenia dni wolnych od pracy dla pracowników niebędących nauczycielami akademickimi
2009
44
3 grudnia
powołania Uczelnianego Zespołu ds. przygotowania i realizacji projektu pod nazwą: "Budowa budynku dydaktycznego AWF w Poznaniu"
Uchylone zarządzeniem nr 36/10 Rektora
2009
45
4 grudnia
dni wolnych od pracy
2009
46
15 grudnia
waloryzacji wynagrodzeń pracowników Uczelni
2009
47
15 grudnia
szczegółowych zasad zatrudniania i wynagradzania osób uczestniczących w realizacji projektów finansowanych ze środkow pochodzących z innych źródeł niż określone w art. 94 ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2005r. - Prawo o szkolnictwie wyższym
-
Załącznik nr 1
Załącznik nr 2
Załącznik nr 3a
Załącznik nr 3b
Załącznik nr 3c
Załącznik nr 3d
Załącznik nr 4
Załącznik nr 5
Załącznik nr 6
2009
48
15 grudnia
polityki rachunkowości
(załącznik do wglądu w Sekcji Organizacyjno-Prawnej)
-
Aneks nr 1/10
Aneks nr 2/10
Aneks nr 3/15
Aneks nr 4/17
Uchylone zarządzeniem nr 56/2019 Rektora
↑