Materiały szkoleniowe
-
Design Thinking
- Przedsiębiorczość własna firma na rynku:
- Budowa umiejętności współpracy
- Programowanie PHP/SQL dla serwisów internetowych w branży turystycznej
- Kasjer lotniczy
- Konsultant biura podróży
- Komunikacja międzykulturowa w biznesie turystycznym
- Praktyczny kurs dla specjalistów ds. turystyki w języku angielskim
- Podręcznik języka migowego
- Obsługa systemu zarządzania obiektami sportowymi i rekreacyjnymi gymmanager
- Obsługa systemu zarządzania hotelem i rezerwacji hotelowych - chart
START
PRESTIŻOWY, DARMOWY PROGRAM SZKOLENIOWY FINANSOWANY PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ I AKADEMIĘ WYCHOWANIA FIZYCZNEGO
DLA STUDENTÓW OSTATNIEGO ROKU STUDIÓW LICENCJACKICH
I MAGISTERSKICH WYDZIAŁU TURYSTYKI I REKREACJI AWF POZNAŃ
CERTYFIKOWANE SZKOLENIA:
- Z obsługi systemów rezerwacyjnych m.in. Merlin X, Sykon, Blue Vendo, TOM, Amadeus- Systemu zarządzania hotelem Fidelio Suite 8/Chart
- Programowania PHP/SQL dla serwisów internetowych branży turystycznej
- Kasjera lotniczego
- Konsultanta biura podróży
PRAKTYCZNE KURSY:
- Specjalistów ds. turystyki w języku angielskim- Tworzenia www/ bloga/ vloga o tematyce turystycznej
- Przygotowania eventów turystycznych
- E-businessu w turystyce
- Wizyty studyjne u przyszłych pracodawców
- Szkolenia i warsztaty poprowadzą wybitni eksperci z branży
- Nauka samoorganizacji, umiejętności planowania
- oraz twórczego rozwiązywania problemów
Informacje dla Uczestników Projektu
Zasady rekrutacji
1. Rekrutacja do pierwszej edycji Projektu odbędzie się do 31.12.2016 roku, dla drugiej edycji do 31.12.2017 roku.2. Potencjalny uczestnik Projektu jest zobowiązany do wypełnienia:
- oświadczenia o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych,
- w przypadku osób niepełnosprawnych dostarczenia kopii oświadczenia o stopniu niepełnosprawności.
3. Termin złożenia dokumentów zostanie określony na stronie WWW Projektu w zakładce Rekrutacja.
4. Decyzję o zakwalifikowaniu do Projektu podejmie Komisja Rekrutacyjna na podstawie informacji zawartych w formularzu dotyczących:
- danych związanych z zaangażowaniem w rozwój uczelni (koło naukowe, samorząd studencki),
- uczestnictwa w projektach naukowych, konferencjach, publikacjach.
Obowiązki i prawa uczestników Projektu
1. Uczestnik zobowiązany jest do wzięcia udziału w tzw. Bilansie Kompetencji. Badanie kompetencji wejściowych odbywa się przed rozpoczęciem wsparcia, a wyjściowych zaraz po jego zakończeniu. Terminy badań zostaną ogłoszone na stronie WWW Projektu.2. Wyniki wejściowego testu kompetencji określają ścieżkę wsparcia dla każdego uczestnika Projektu, zgodnie z jego kwalifikacjami i potrzebami.
3. Osoby zainteresowane szkoleniami w języku angielskim i z języka migowego dodatkowo przejdą weryfikacje kompetencji językowych (test: cz. pisemna i ustna).
4. Uczestnik zobowiązany jest do wzięcia udziału w:
- zadaniach praktycznych w formie projektowej,
- wizytach studyjnych u pracodawców,
- dwóch zajęciach wybranych podczas badania wstępnego z cafeterii wsparcia rozwijającego wg potrzeb: kwalifikacje informatyczne (np. obsługa wybranych systemów rezerwacyjnych, programowanie dla serwisów internetowych z branży turystycznej) lub komunikacyjne (język migowy, komunikacja międzykulturowa). Minimum jedne zajęcia należy wybrać z zakresu obsługi systemów rezerwacyjnych.
5. Uczestnik zobowiązany jest do przystąpienia do egzaminów lub zaliczeń poszczególnych zajęć zgodnie z programem Projektu.
6. Uczestnik zobowiązany jest ponadto do udziału w badaniach losów absolwenta przez okres minimum 12 miesięcy.
7. Uczestnik Projektu ma prawo do:
b) Zgłaszania uwag i oceny zajęć, szkoleń i wizyt studyjnych,
c) Opuszczenia maksymalnie 20% godzin w ramach poszczególnych zajęć,
d) Otrzymania materiałów dydaktycznych w formie papierowej lub on-line,
e) W przypadku zdanego egzaminu kończącego się otrzymaniem certyfikatu, odbioru odpowiedniego dokumentu (certyfikatu) stwierdzającego uzyskanie określonych kwalifikacji,
f) Ubiegania się o Indywidualną Organizację Studiów w celu realizacji zadań wynikających z Projektu.
O projekcie
PROGRAM OPERACYJNY WIEDZA EDUKACJA ROZWÓJ
Tytuł projektu: STREFA ROZWOJU KOMPETENCJI: nowoczesny program przygotowywania studentów Wydziału Turystyki i Rekreacji AWF w Poznaniu do wyjścia na rynek pracy.
Celem projektu jest podniesienie kompetencji zawodowych oraz komunikacyjnych studentów, odpowiadających potrzebom gospodarki, rynku pracy i społeczeństwa.
Chcemy wyposażyć naszych studentów w kwalifikacje oczekiwane przez przyszłych pracodawców, zaopatrując ich w praktyczne umiejętności.
W ramach projektu studenci uczestniczą w zajęciach warsztatowych, wizytach studyjnych, szkoleniach z branży turystycznej, a także otrzymują certyfikaty honorowane na rynku pracy.
Podczas zajęć, wspartych z Europejskiego Funduszu Społecznego, studenci będą mogli rozwijać umiejętności interpersonalne (kontakt z pracodawcą, klientem) i współpracy w zespole. Poznają tajniki prowadzenia własnej firmy na rynku usług turystycznych, a także rozumienia środowiska pracy pracodawców z branży. Niewątpliwym atutem projektu jest podniesienie kompetencji analitycznych, w zakresie samoorganizacji, planowania i twórczego rozwiązywania problemów.
Dzięki certyfikowanym szkoleniom informatycznym wielu absolwentów trafi na rynek pracy z dokumentem potwierdzającym ich znajomość posługiwania się najbardziej znanymi w branży systemami rezerwacyjnymi (m.in. Merlin X, Sykon, Blue Vendo, TOM, Amadeus). Zajęcia poprowadzą jednostki posiadające uprawnienia do ww. szkoleń.
Trening zdobywanych umiejętności zapewnią planowane zadania metodą projektu i wizyty u potencjalnych pracodawców, gdzie rozwiązywanie konkretnych studiów przypadku, pozwoli w przyszłości na ich wykorzystanie w praktyce zawodowej.
20 uczestników projektu, zainteresowanych umiejętnością posługiwania się językiem migowym, będzie miała możliwość uzyskania kwalifikacji w tym zakresie, na poziomie B2. Po zdanym egzaminie i uzyskaniu stosownego zaświadczenia, Student może podejść także do egzaminu na certyfikat w Zarządzie Głównym PZG i uzyskać świadectwo tłumacza j. migowego.
20 uczestników projektu, o najwyższych kompetencjach językowych poprzedzonych testem kompetencji, będzie miało możliwość uczestnictwa w praktycznym kursie dla specjalistów ds. turystyki w języku angielskim.
W naszym projekcie bierze docelowo udział 200 studentów, dwóch ostatnich semestrów studiów dziennych I lub II stopnia.
Projekt prowadzony jest przez 2 lata rozpoczynając od 1 grudnia 2016 roku, kończąc na 30 listopada 2018 roku. Projekt wpisuje się ponadto w realizację:
- „Strategii szkolnictwa wyższego w Polsce w perspektywie 2020 roku”,
- „Misji, wizji i celów strategicznych szkolnictwa wyższego w Polsce, w perspektywie 2020 roku”,
- „Strategii rozwoju woj. Wielkopolskiego do 2020 roku”.
Planowane efekty:
» 200 osób podniesie kompetencje:
• w zakresie umiejętności interpersonalnych i współpracy w zespole,
• w zakresie przedsiębiorczości,
• analityczne: samoorganizacji, umiejętności planowania i twórczego rozwiązywania problemów metodą pracy projektowej Design Thinking,
• informatyczne w zakresie obsługi wybranych branżowych systemów rezerwacyjnych lub programowania PHP/SQL dla serwisów internetowych w branży turystycznej.
» 20 osób zdobędzie umiejętność posługiwania się językiem migowym na poziomie B2.
» Min. 40% absolwentów objętych wsparciem, będzie kontynuować naukę lub znajdzie zatrudnienie w ciągu maksymalnie 6 miesięcy od zakończenia kształcenia.
Wartość projektu: 989862,50 zł
Wkład EFS: 959862,50 zł
Harmonogram realizacji projektu
Szczegóły realizacji zajęć warsztatowych i kursów certyfikowanych:
Zajęcia warsztatowe - rozpiska godzinowa zajęć
Cs 6 - Kurs Konsultant biura
Termin 12.02-16.02; 19.02-20.02.2018 r. godz. 8.00 do 15.00
Sala 230 Budynku Wydziału WFSiR przy ul. Królowej Jadwigi 27/39 w Poznaniu
Cs 5 – Kurs Kasjera Lotniczego
Gr 1. Termin 05-09.03; 12.03-16.03; 20.03-23.03.2018 r. godz. 8.00 do 15.00
Sala konferencyjna w Budynku Biblioteki AWF przy ul. Droga Dębińska 10 c w Poznaniu
Gr 2. Termin 16.04-20.04; 23.04-27.04; 8.05-11.05.2018 r. godz. 8.00 do 15.00
Sala 230 Budynku Wydziału WFSiR przy ul. Królowej Jadwigi 27/39 w Poznaniu
Cs1 – Obsługa 4 systemów rezerwacyjnych wykorzystywanych w biurach podróży
Sala 230 Budynku Wydziału WFSiR przy ul. Królowej Jadwigi 27/39 w Poznaniu, godz. 8.00 do 15.00
Gr 1. Termin 21-22.02.2018 r.
Gr 2. Termin 23-24.02.2018 r.
Cs2 – Obsługa klienta w biurze podróży z wykorzystaniem systemów rezerwacyjnych
Sala 230 Budynku Wydziału WFSiR przy ul. Królowej Jadwigi 27/39 w Poznaniu, godz. 8.00 do 15.00
Gr 1. Termin 5-8.03.2018 r.
Gr 2. Termin 13-16.03.2018 r.
Cs7 – Obsługa systemu zarządzania hotelem CHART
Sala 230 Budynku Wydziału WFSiR przy ul. Królowej Jadwigi 27/39 w Poznaniu, godz. 8.00 do 15.00
Gr 1. Termin 4-6.04 i 9.04.2018 r.
Gr 2. Termin 10-13.04.2018 r.
Cs8 – Obsługa systemu GymManager
Sala 230 Budynku Wydziału WFSiR przy ul. Królowej Jadwigi 27/39 w Poznaniu, godz. 8.00 do 15.00
Gr 1. Termin 28.02.2018 r.
Gr 2. Termin 1.03.2018 r.
Cs9 - Programowanie PHP/SQL dla serwisów internetowych w branży turystycznej
Sala 230 Budynku Wydziału WFSiR przy ul. Królowej Jadwigi 27/39 w Poznaniu, godz. 8.30 do 15.00
Termin 19-23.03; 26-29.03.2018 r.
Cs 4 - Praktyczny kurs dla specjalistów ds. turystyki w języku angielskim
Sala konferencyjna w Budynku Biblioteki AWF przy ul. Droga Dębińska 10 c w Poznaniu
Termin 04.04-06.04; 09.04-10.04.2018 r.; 12-13.04.2018 r. godz. 8.15 do 14.30
ZW4 Komunikacja międzykulturowa w biznesie turystycznym
Gr 1. Termin 18.04 i 26.04.2018 r.
Gr2. Termin 19.04 i 27.04.2018 r.
Gr 3. Termin 20.04 i 25.04.2018 r.
Data |
Grupa |
Sala (nowy budynek) |
Godziny |
18 KWIETNIA |
1 |
202 |
9.00-15.45 |
19 KWIETNIA |
2 |
223 |
8.00-14.45 |
20 KWIETNIA |
3 |
11 |
8.00-14.45 |
25 KWIETNIA |
3 |
227 |
9.00-15.45 |
26 KWIETNIA |
1 |
203 |
8.00-14.45 |
27 KWIETNIA |
2 |
11 |
8.00-14.45 |
CS10 Język migowy
Harmonogram zajęć – obejmuje zajęcia dwa razy w tygodniu, w poniedziałki i środy Grupa 1
oraz wtorki i czwartki Grupa 2, przez 9 tygodni (łącznie 70 godzin lekcyjnych plus egzamin)
Sala nr 11 w Nowym Budynku Dydaktycznym.
Lp. |
Grupa 1 |
Grupa 2 |
Godziny |
1.
|
19.02.2018 |
20.02.2018 |
17.00-20.30 |
2.
|
21.02.2018 |
22.02.2018 |
17.00-20.30 |
3.
|
26.02.2018 |
27.02.2018 |
17.00-20.30 |
4.
|
28.02.2018 |
01.03.2018 |
17.00-20.30 |
5.
|
05.03.2018 |
06.03.2018 |
17.00-20.30 |
6.
|
07.03.2018 |
08.03.2018 |
17.00-20.30 |
7.
|
12.03.2018 |
13.03.2018 |
17.00-20.30 |
8.
|
14.03.2018 |
15.03.2018 |
17.00-20.30 |
9.
|
19.03.2018 |
20.03.2018 |
17.00-20.30 |
10.
|
21.03.2018 |
22.03.2018 |
17.00-20.30 |
11.
|
26.03.2018 |
27.03.2018 |
17.00-20.30
|
12.
|
28.03.2018 |
29.03.2018 |
17.00-20.30 |
13.
|
04.04.2018 |
05.04.2018 |
17.00-20.30 |
14.
|
09.04.2018 |
10.04.2018 |
17.00-20.30 |
15.
|
11.04.2018 |
12.04.2018 |
16.00-20.30 ostatnie zajęcia plus egzamin |
Regulamin
Regulamin rekrutacji i uczestnictwa w Projekcie
STREFA ROZWOJU KOMPETENCJI: nowoczesny program przygotowywania studentów
Wydziału Turystyki i Rekreacji AWF w Poznaniu do wejścia na rynek pracy
PROGRAMU OPERACYJNEGO WIEDZA EDUKACJA ROZWÓJ
w ramach działania 3.1 Kompetencje w szkolnictwie wyższym
POWR. 03.01.00-00-K192/16
1. Projekt STREFA ROZWOJU KOMPETENCJI: nowoczesny program przygotowywania studentów Wydziału Turystyki i Rekreacji AWF w Poznaniu do wejścia na rynek pracy realizowany jest w ramach działania 3.1 Kompetencje w szkolnictwie wyższym. (dalej: Projekt)
2. Biuro Projektu znajduje się w pokoju 419 w budynku Wydziału Turystyki i Rekreacji AWF w Poznaniu przy ul. Królowej Jadwigi 27/39 w Poznaniu.
3. Termin realizacji Projektu: 01.12.2016 – 30.11.2018 w dwóch edycjach:
- druga edycja 01.12.2017 – 30.11.2018.
1. Niniejszy Regulamin określa zasady rekrutacji i selekcji uczestników oraz zasady uczestnictwa w Projekcie.
2. Regulamin określa prawa i obowiązki osób zakwalifikowanych do Projektu.
1. Zasady kwalifikowalności uczestników w Projekcie zostały ustalone na podstawie dokumentów programowych PO WER oraz umowy o dofinansowanie Projektu Nr POWR. 03.01.00-00-K192/16.
2. Uczestnikiem Projektu może być osoba studiująca na dwóch ostatnich semestrach studiów I lub II stopnia w latach 2016/17 i 2017/18 na Wydziale Turystyki i Rekreacji AWF w Poznaniu.
3. Rekrutacja odbędzie się na podstawie przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego przy zachowaniu priorytetu w stosunku do kandydatów niepełnosprawnych.
4. Nabór kandydatów przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna Projektu w składzie: Kierownik Projektu, Koordynator ds. Organizacji i Monitoringu oraz Dziekan Wydziału Turystyki i Rekreacji AWF w Poznaniu.
1. Rekrutacja do pierwszej edycji Projektu odbędzie się do 31.12.2016 roku, dla drugiej edycji do 31.12.2017 roku.
2. Potencjalny uczestnik Projektu jest zobowiązany do wypełnienia:
- oświadczenia o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych,
- w przypadku osób niepełnosprawnych dostarczenia kopii oświadczenia o stopniu niepełnosprawności.
3. Termin złożenia dokumentów zostanie określony na stronie WWW Projektu w zakładce Rekrutacja.
4. Decyzję o zakwalifikowaniu do Projektu podejmie Komisja Rekrutacyjna na podstawie informacji zawartych w formularzu dotyczących:
- danych związanych z zaangażowaniem w rozwój uczelni (koło naukowe, samorząd studencki),
- uczestnictwa w projektach naukowych, konferencjach, publikacjach.
5. Komisja Rekrutacyjna sporządza protokół z przeprowadzonej rekrutacji, zawierający listę osób, które zostały zakwalifikowane do Projektu oraz listę rezerwową.
6. W jednej edycji Projektu może wziąć udział 100 uczestników (60K+40M).
7. Komisja Rekrutacyjna publikuje wyniki zgodnie z ustalonym terminem podanym na stronie WWW Projektu.
1. Uczestnik zobowiązany jest do wzięcia udziału w tzw. Bilansie Kompetencji. Badanie kompetencji wejściowych odbywa się przed rozpoczęciem wsparcia, a wyjściowych zaraz po jego zakończeniu. Terminy badań zostaną ogłoszone na stronie WWW Projektu.
2. Wyniki wejściowego testu kompetencji określają ścieżkę wsparcia dla każdego uczestnika Projektu, zgodnie z jego kwalifikacjami i potrzebami.
3. Osoby zainteresowane szkoleniami w języku angielskim i z języka migowego dodatkowo przejdą weryfikacje kompetencji językowych (test: cz. pisemna i ustna).
4. Uczestnik zobowiązany jest do wzięcia udziału w:
- zadaniach praktycznych w formie projektowej,
- wizytach studyjnych u pracodawców,
- dwóch zajęciach wybranych podczas badania wstępnego z cafeterii wsparcia rozwijającego wg potrzeb: kwalifikacje informatyczne (np. obsługa wybranych systemów rezerwacyjnych, programowanie dla serwisów internetowych z branży turystycznej) lub komunikacyjne (język migowy, komunikacja międzykulturowa). Minimum jedne zajęcia należy wybrać z zakresu obsługi systemów rezerwacyjnych.
5. Uczestnik zobowiązany jest do przystąpienia do egzaminów lub zaliczeń poszczególnych zajęć zgodnie z programem Projektu.
6. Uczestnik zobowiązany jest ponadto do udziału w badaniach losów absolwenta przez okres minimum 12 miesięcy.
7. Uczestnik Projektu ma prawo do:
b) Zgłaszania uwag i oceny zajęć, szkoleń i wizyt studyjnych,
c) Opuszczenia maksymalnie 20% godzin w ramach poszczególnych zajęć,
d) Otrzymania materiałów dydaktycznych w formie papierowej lub on-line,
e) W przypadku zdanego egzaminu kończącego się otrzymaniem certyfikatu, odbioru odpowiedniego dokumentu (certyfikatu) stwierdzającego uzyskanie określonych kwalifikacji,
f) Ubiegania się o Indywidualną Organizację Studiów w celu realizacji zadań wynikających z Projektu.
1. Regulamin obowiązuje po zaakceptowaniu i podpisaniu przez Kierownika Projektu.
2. Regulamin zostaje podany do publicznej wiadomości na stronie WWW Projektu, po zaakceptowaniu i podpisaniu przez Kierownika Projektu.
3. Przystąpienie do rekrutacji w Projekcie i złożenie dokumentów, o których mowa w pkt. 4.2 w terminach określonych w pkt. 4.3 jest równoznaczne z akceptacją zasad zawartych w Regulaminie rekrutacji.
Aktualności
Szanowni Państwo,
Z KOŃCEM KWIETNIA BR. ROZPOCZYNAJĄ SIĘ WIZYTY STUDYJNE, które trwać będą do końca czerwca br. Każdy z Państwa bierze udział w jednej wizycie, trwającej 1 dzień roboczy, u jednego potencjalnego pracodawcy, zgodnie z wcześniej dokonanym wyborem (podczas wypełniania bilansu wejścia do projektu). Prosimy zatem o śledzenie korespondencji mailowej, w której podamy termin i miejsce Państwa wizyty studyjnej.
Osoby, które biorą udział w zajęciach ZW4 - Komunikacja Międzykulturowa w Biznesie Turystycznym proszone są o zapoznanie się z grafikiem zajęć umieszczonym w zakładce Harmonogram (zmianie uległy przede wszystkim sale zajęć!). Jednocześnie informujemy, że są jeszcze wolne miejsca na tych warsztatach. Osoby chętne proszone są o pilny kontakt e-mailowy lub bezpośredni kontakt z biurem projektu pok.419.
Ze względu na sytuacje losowe niektórych uczestników projektu, zwolniły sie miejsca na kilku kursach. Jeśli ktoś chciałby wziąć udział w dodatkowym kursie certyfikowanych (poza tymi dwoma, które zostały Państwu przydzielone) informujemy, że mamy wolne miejsca na:
Cs1 – Obsługa 4 systemów rezerwacyjnych wykorzystywanych w biurach podróży w terminie 23-24.02.2018 r. (2 dni)
Cs2 – Obsługa klienta w biurze podróży z wykorzystaniem systemów rezerwacyjnych w terminie 5-8.03.2018 r. lub 13-16.03.2018 (4 dni)
Cs8 – Obsługa systemu zarządzania obiektami sportowymi GymManager w terminie 28.02.2018 r. (1 dzień)
Cs9 - Programowanie PHP/SQL dla serwisów internetowych w branży turystycznej w terminie 19-23.03; 26-29.03.2018 r. (9 dni)
ZW4 Komunikacja międzykulturowa w biznesie turystycznym w termnie 19.04 i 9.05.2018 r. lub 25.04 i 10.05.2018 r. (2 dni)
W najbliższych dniach prowadzący zajęcia praktyczne skontaktują się z Państwem w celu ustalenia harmonogramu spotkań. Proszę o regularne sprawdzanie skrzynki mailowej. Poniżej lista osób zakwalifikowanych na poszczególne zajęcia praktyczne w formie projektowej:
Osoby, które biorą udział w Kursie CS4 dla specjalistów ds. turystyki w j. angielskim, informujemy o przesunięciu zakończenia kursu o jeden dzień. Nowy termin szczegółowo zapisany jest w zakładce Harmonogram realizacji projektu.
Studenci, którzy biorą udział w zajeciach warsztatowych ZW4-Komunikacja międzykulturowa w biznesie turystycznym proszeni są o skontrolowanie harmonogramu swoich zajęć. Modyfikacji uległy zajęcia planowane na maj. Grupa druga zamiast dnia 9 maja będzie miała zajęcia 27 kwietnia br., a grupa trzecia zamiast dnia 10 maja będzie miała zajęcia 20 kwietnia.
Informujemy, że dla osób, które zakwalifikowały się na kurs języka migowego, odbędzie się spotkanie wprowadzające dnia 9 lutego (piątek) o godz. 9.00 do 11.00 sala 041, w nowym budynku dydaktycznym, poziom -1. Spotkanie jest obowiązkowe jedynie dla tych osób, które na bilansie wejścia do projektu deklarowały brak znajomości języka migowego. Osoby, które posiadają znajomość j. migowego muszą mieć ten fakt udokumentowany stosownym certyfikatem, wpisem do indeksu lub innym zaświadczeniem, tylko taki dokument zwalnia z uczestnictwa w spotkaniu wprowadzającym.
Poniżej listy osób zakwalifikowanych na poszczególne kursy (po nr albumu)
Szanowni Studenci,
dnia 09.01.2018 r. o godz. 8.00 w sali 211 nowego budynku dydaktycznego, odbędzie się dodatkowy test z języka angielskiego dla osób, które z różnych przyczyn nie mogły stawić się w poprzednim terminie tj. 19.12.2017r.
Szanowni Państwo,
informujemy, że w dniu 19 grudnia 2017 r. (wtorek) o godz. 8.00 w sali 265 (budynek wydziału WFSiR) odbędzie się test kompetencji z języka angielskiego. Jest on obowiązkowy tylko dla tych osób, które na bilansie wejścia do projektu, wybrały kursy certyfikowane wymagające znjomości tego języka.
Informujemy, że pierwsze zajęcia warsztatowe rozpoczynają się od 14 grudnia w podziale na grupy warsztatowe. Podział ten zostanie umieszczony na stronie projektu w zakładce Aktualności w najbliższych dniach, a harmonogram zajęć dla poszczególnych grup odnajdą Państwo w zakładce Harmonogram realizacji projektu.
Szanowni Państwo,
informujemy, że w środę, dnia 13 grudnia br. o godz. 8.00 w sali nr 210 budynku dydaktycznego Wydz. TiR, odbędzie się badanie ankietowe - "Bilans wejścia" do projektu "STREFA ROZWOJU KOMPETENCJI: nowoczesny program przygotowywania studentów Wydziału Turystyki i Rekreacji AWF w Poznaniu do wejścia na rynek pracy".
Udział w bilansie jest obowiązkowy.
Zapraszamy również osoby, które nie zgłosiły się do projektu podczas trwającej rekrutacji uzupełniającej (nie wypisały formularza rejestracyjnego), a obecnie deklarują chęć udziału w projekcie.
Tego samego dnia tj. 13.12.br. od godz. 9.00 do 13.30 należy podpisać umowę uczestnictwa, w Biurze Projektu pok. 419.
Prezentacja projektu
Kontakt
Magdalena Grupa
Nowy Budynek Dydaktyczny, IV piętro pok. 419
ul. Królowej Jadwigi 27/39
Poznań 61-871
(61) 835 53 49
Kierownik Projektu
dr Katarzyna Majchrzak
Nowy Budynek Dydaktyczny, IV piętro pok. 420
ul. Królowej Jadwigi 27/39
Poznań 61-871
(61) 835 53 45
Koordynator Projektu ds. Organizacji i Monitoringu
dr Karolina Ratajczak
Nowy Budynek Dydaktyczny, III piętro pok. 304
ul. Królowej Jadwigi 27/39
Poznań 61-871
(61) 835 53 75
Specjalista ds. rozliczeń
mgr Daria Hermuła-Wielińska
Budynek Główny, wejście "B" pok. 119
ul. Królowej Jadwigi 27/39
61-871 Poznań
(61) 835 50 46