Spotkanie Rady Interesariuszy Katedry Turystyki i Rekreacji
W minionym tygodniu odbyło się spotkanie Rady Interesariuszy Katedry Turystyki i Rekreacji, w którym wzięli udział pracownicy Katedry oraz przedstawiciele firm, organizacji oraz instytucji turystycznych i rekreacyjnych. Spotkanie dotyczyło m.in. aktualnych programów studiów, zwiększenia wymiaru obowiązkowych praktyk studenckich oraz staży studenckich.
Spotkanie, w którym uczestniczyli przedstawiciele Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego, Wielkopolskiego Towarzystwa Agroturystyki i Turystyki Wiejskiej, Poznańskiej Lokalnej Organizacji Turystycznej, Term Maltańskich, Lubońskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji, Biura Podróży ITAKA oraz pracownicy Katedry Turystyki i Rekreacji AWF Poznań, zorganizowane zostało w związku ze zmianami organizacyjnymi, które wprowadzono w Uczelni z początkiem tego roku akademickiego. Przedstawiono na nim najważniejsze zmiany m.in. zwiększenie wymiaru obowiązkowych praktyk studenckich, programów studiów oraz staży studenckich.
Następne spotkanie, w którym wezmą udział także studenci, odbędzie się na początku przyszłego roku. Zaproponowane zostaną wówczas oferty nowych miejsc realizacji praktyk studenckich.
Następne spotkanie, w którym wezmą udział także studenci, odbędzie się na początku przyszłego roku. Zaproponowane zostaną wówczas oferty nowych miejsc realizacji praktyk studenckich.