Komunikat

Użytkowniku, przeglądasz archiwalną wersję strony. Jej zawartość przedstawia stan na 07.03.2023 r.

Aktualna wersja witryny Akademii Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu znajduje się pod adresem: www.awf.poznan.pl
Data publikacji oferty: 1.10.2021

PortalYogi
 narodził się z pasji i miłości do jogi. Rozwija się i rośnie z roku na rok, zrzeszając coraz większą jogową społeczność. Internetowe Studio PortalYogi to największa w Polsce platforma do praktyki jogi w domu.

Naszym celem jest zabranie każdego w piękną, jogową podróż i umożliwienie praktykowania i doświadczania jogi w każdym miejscu na Ziemi.

Dlatego jeśli joga towarzyszy Ci w życiu na co dzień, lubisz pomagać innym i chcesz razem z nami spełniać nasze jogowe marzenia (a mamy ich naprawdę wiele!) - to czytaj dalej! :)

Jeśli chcesz zostać Customer Success Specialist i:
  • Jest Ci bliski klimat jaki tworzymy w PortalYogi i chcesz wnieść do nas coś od siebie
  • Kochasz pracę z ludźmi i cieszysz się, kiedy możesz ich wspierać w różnych sytuacjach
  • Chcesz budować wyjątkowy customer experience dla społeczności PortalYogi i rozwijać tę jedyną w swoim rodzaju przestrzeń każdego dnia
  • Pasjonujesz się customer experience, social mediami, jogą lub mindfulness
To zdecydowanie chcemy Ciebie bliżej poznać! :)

Jakie umiejętności i cechy powinien mieć nasz nowy Customer Success Specialist?
  • Ma min. roczne doświadczenie w digital customer service 
  • Potrafi moderować treści na social mediach (Facebook, Instagram) - m.in. odpisywać sprawnie na wiadomości i komentarze 
  • Potrafi korzystać z narzędzi do obsługi klienta online (np. chat, mail, aplikacje Google)
  • Rozumie potrzeby klienta i łatwo nawiązuje z nim kontakt 
  • Lubi być częścią społeczności i dbać o dobre samopoczucie jej wszystkich członków 
  • Zna narzędzia do zarządzania czasem i projektami takie, jak: Google Suite, Asana czy Slack
  • Umie i chce budować procesy oraz procedury z zakresu customer experience - społeczność Studio PortalYogi jest naprawdę wyjątkowa i chcemy nasz CX wznieść na jeszcze wyższy poziom :)
  • Pasjonuje się jogą i chętnie się dzieli swoją wiedzą na jej temat z innymi
  • Posiada lekkie pióro, lubi wychodzić z inicjatywą i uczyć się nowych rzeczy 
  • Zna j. angielski na poziomie komunikatywnym
  • Lubi pracować w szybkim tempie i podejmować spontaniczne działania
  • Na co dzień cechuje się pozytywnym, kreatywnym i proaktywnym nastawieniem do zespołu i pracy - naprawdę lubimy to, co robimy i z kim pracujemy! :)
  • Lubi sam zarządzać swoim czasem pracy i nie boi się czasem pracować w weekendy
Czym na co dzień będzie zajmować się Customer Success Specialist? 
  • odpisywaniem na zapytania klientów za pośrednictwem m.in. maila, telefonu czy wiadomości w social mediach
  • dbaniem o to, by każdy członek społeczności PortalYogi czuł się u nas komfortowo i wyjątkowo
  • pomaganiem użytkownikom Studio PortalYogi w sprawnym poruszaniu się po platformie
  • czuwaniem nad sprawnym działaniem platformy i reagowaniem na błędy techniczne
  • rozwiązywaniem problemów użytkowników Studio PortalYogi (w tym rozpatrywaniem reklamacji) 
  • byciem łącznikiem pomiędzy naszym szalonym teamem, a naszymi użytkownikami :)
  • tworzeniem i usprawnianiem procesów związanych z obsługą klienta (m.in. pisaniem handbooków czy procedur)
  • współtworzeniem i rozwijaniem strategii w zakresie customer experience 
Co możemy Ci zaoferować?
  • Wynagrodzenie 4.500 - 6.000 PLN brutto (UoP/UZ) lub 5.500 - 7.000 PLN netto + VAT (B2B)
  • Budżet edukacyjny - chcemy by rozwój PortalYogi szedł na równi z Twoim :)
  • Pracę w biurze w Poznaniu (w Biurcoo) i możliwość pracy zdalnej od czasu do czasu
  • Elastyczne godziny pracy - nasze core hours to 10.00-14.00 :)
  • Szalony team, który lubi dobrą zabawę i dużo śmiechu!
Ponadto:
  • Sprzęt – Twój osobisty MacBook.
  • Budżet na zajęcia jogi (sam wybierasz gdzie) i darmowy dostęp do Internetowego Studia PortalYogi.
  • Wyjazdy integracyjne – jogowe oczywiście.
Jak będą wyglądały Twoje pierwsze 3 miesiące w PortalYogi? :)
  • Zdobędziesz doskonałe zrozumienie biznesu opartego na modelu subskrypcyjnym
  • Zostaniesz osobą odpowiedzialną za koordynację naszego customer experience. Od tworzenia i usprawniania procesów, przez ich wdrożenie, po bezpośredni kontakt z użytkownikami portalu.
  • Poznasz PortalYogi od kuchni i będziesz mieć okazję wpleść swoje szalone jogowe pomysły w życie! :)
  • Będziesz mieć okazję do poszerzania swojej wiedzy o jodze każdego dnia!
Czujesz, że to Ciebie szukamy? APLIKUJ TUTAJ: https://rocketjobs.pl/offers/portalyogi-customer-success-specialist

Chcesz poznać nas bliżej? Zajrzyj TUTAJ!