616/2021 SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
PortalYogi
Zawodowo zajmujesz się obsługą klienta i chcesz sprawić, by nasi klienci kochali Studio PortalYogi tak samo jak i my - to TAK, bardzo bardzo bardzo czekamy na Ciebie.
Jeśli chcesz:
💫 wspierać klientów drogą pisemną i telefoniczną,
💫 kierować i instruować w poruszaniu się po platformie Studio PortalYogi,
💫 pomagać w każdych ich trudach związanych z płatnościami, obsługiwać reklamacje,
💫 wyszukiwać te najwspanialsze opinie o naszej platformie i sesjach,
💫 pracować w gronie ludzi z szalonymi pomysłami,
💫 czuwać nad problemami technicznymi pojawiającymi się na platformie.
Jeśli masz:
💫 przynajmniej 6 miesięczne doświadczenie w obsłudze klienta
💫 podstawową znajomość obsługi komputera (e-mail, aplikacji Google),
💫 sprawną komunikację i umiejętność pracy w zespole,
💫 umiejętność szybkiego uczenia się,
💫 swobodę wypowiedzi,
💫 odporność na stres,
💫 pozytywne nastawienie do pracy i klientów,
💫 łatwość w nawiązywaniu kontaktu z klientem,
💫 nastawienie na rzetelną realizację zadań i chęć do nauki
Co w zamian:
💥 sprzęt – Twój osobisty MacBook
💥 budżet na zajęcia jogi (sam wybierasz gdzie) i darmowy dostęp do Internetowego Studia PortalYogi (of course)
💥 wyjazdy integracyjne – jogowe oczywiście
💥 fajną przestrzeń biurową w Poznaniu
💥 umowa zlecenie
💥 praca na 1/2 etatu (1400 - 1700 netto) (możliwość zatrudnienia B2B)
💥 budżet edukacyjny
💥 elastyczne godziny pracy i możliwość pracy zdalnej od czasu do czasu.
💥 szalony team, który lubi dobrą zabawę i dużo śmiechu!