559/2021 SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA W SALI ZABAW
Data publikacji oferty: 18.06.2021
SALA ZABAW FIKOŁKI
Poszukujemy osób, od których oczekujemy:
- doświadczenia w pracy z dziećmi (np. opieka nad rodzeństwem lub innymi dziećmi);
- pozytywnego nastawienia do pracy, kreatywności, komunikatywności, energii i uśmiechu;
- umiejętności pracy w zespole;
- dyspozycyjności do pracy w systemie zmianowym oraz w weekendy;
- pozytywnego nastawienie do rodziców naszych najmłodszych gości;
- komunikatywnej znajomości języka angielskiego;
- znajomość pakietu Office (Word, Excel, Power Point).
Pracownikom oferujemy:
- pracę w zgranym zespole;
- atrakcyjną stawkę godzinową;
- premie miesięcznie uzależnione od zaangażowania i dyspozycyjności;
- pracę w rozwijającej się firmie, która jest właścicielem 9 sal zabaw;
- możliwość rozwoju i korzystania z wewnętrznych i zewnętrznych szkoleń pracowniczych;
- możliwość awansu na stanowisko menedżera zmianowego.
Do obowiązków recepcjonistki należy:
- kontakt z klientem indywidualnym i urodzinowym;
- udzielanie informacji o ofercie urodzinowej i warsztatach tematycznych;
- obsługa kasy fiskalnej;
- obsługa systemu CRM.