290/2021 SOCIAL MEDIA MANAGER W BRANŻY SPORTOWEJ - ZDALNIE
Data publikacji oferty: 09.04.2021
Statscore
Od 2006 roku jako Statscore działamy na rynku b2b dostarczając wyniki i dane sportowe. Nasi klienci to federacje, kluby sportowe, media i firmy bukmacherskie na całym świecie.
Jesteśmy jednym z liderów branży oraz w gronie 50 najszybciej rosnących spółek technologicznych w Europie Środkowej wg Deloitte.
W skład naszej grupy wchodzi Statscore Live – jednostka, która zajmuje się produktami skierowanymi dla kibiców sportowych. Szukamy otwartych, pełnych ciekawych pomysłów osób do naszego zespołu.
Aktualnie szukamy wzmocnień na pozycję Social Media Manager.
Dlaczego warto?
- Będziesz mieć realny wpływ na rozwój bardzo fajnej aplikacji dla kibiców sportowych. Najpierw w Polsce, a wkrótce na całym świecie.
- Poczujesz startupowy klimat. Jesteśmy dużą firmą, ale jako zespół daleko nam do korpo schematów.
- Jesteśmy zespołem pasjonatów o różnych kompetencjach, będziesz mógł się sporo nauczyć.
- Będziemy zachęcać Cię do udziału w wartościowych szkoleniach, nie tylko z takich dziedzin jak marketing internetowy.
- Pracujemy w pełni zdalnie, ale – jak tylko skończy się pandemia – zamierzamy organizować cykliczne spotkania integracyjne w różnych częściach Polski.
Co możemy zaoferować?
- Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności (umowa b2b lub umowa cywilno-prawna).
- Atrakcyjny zestaw na start: dofinansowanie do zakupu sprzętu, materiały edukacyjne.
- Dostęp do niezbędnych narzędzi, w tym tych, które lubisz i chcesz z nimi pracować.
- Bilety na spotkania ulubionej drużyny lub inne wydarzenia sportowe (jak kibice wrócą na trybuny).
Czym będziesz się zajmować?
Promocją i rozwojem nowoczesnej aplikacji dla kibiców piłkarskich. Twoim głównym zadaniem będzie prowadzenie profili social media, w tym:
- Tworzenie ciekawych i angażujących treści,
- Testowanie i prowadzenie kampanii reklamowych,
- Współpraca z designerem i innymi osobami w zespole,
- Współpraca z influencerami,
- Realizowanie własnych pomysłów, na które jesteśmy bardzo otwarci.
Czy jesteś osobą której szukamy?
Tak, jeśli:
- Nadążasz za internetowymi trendami,
- Masz doświadczenie (mogą być to też projekty prywatne) z przynajmniej z dwoma z wymienionych kanałów social media: Facebook, Twitter, Instagram, Youtube, TikTok,
- Radzisz sobie z kampaniami reklamowymi Facebook Ads,
- Ogarniasz w stopniu podstawowym programy graficzne,
- Posługujesz się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym,
- Jesteś osobą odpowiedzialną, kreatywną i dobrze zorganizowaną,
- Dobrze czujesz się w tematyce sportowej.
Wyślij swoje CV oraz napisz w kilku zdaniach o swoich doświadczeniach. Pochwal się projektem, który sprawił Ci największą satysfakcję. W tytule maila uwzględnij nazwę stanowiska Social Media Manager. Na każde zgłoszenie odpowiemy.