83/2020 SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA W BRAMIE POZNANIA
Stanowisko: specjalista ds. obsługi klienta
Informacje dodatkowe: miejsce pracy: Brama Poznania
Zakres podstawowych czynności
- budowanie pozytywnej relacji z klientem;
- udzielanie klientom informacji o ofercie Centrum Turystki Kulturowej TRAKT, a w szczególności o ofercie Bramy Poznania, a także o innych atrakcjach turystycznych;
- sprzedaż biletów wstępu na wydarzenia organizowane przez Centrum, w tym obsługa kas fiskalnych i terminali kart płatniczych, prowadzenie rezerwacji wizyt grupowych;
- oprowadzanie grup po ekspozycji, w tym grup szkolnych oraz grup o szczególnych potrzebach;
- opieka na ekspozycją stałą Bramy Poznania;
- obsługa dodatkowych wydarzeń takich jak wernisaże, konferencje, spotkania i imprezy plenerowe organizowane przez Centrum;
- obsługa szatni oraz wydawanie audioprzewodników.
- wykształcenie co najmniej średnie, mile widziane wykształcenie wyższe;
- doświadczenie w zakresie obsługi klienta;
- znajomość języka angielskiego na poziomie C1/C2;
- dyspozycyjność w wybrane weekendy i święta oraz przy wieczornych wydarzeniach;
- umiejętność pracy w zespole;
- łatwość nawiązywania kontaktu z klientem.
- znajomość jednego z wymienionych języków: francuski, niemiecki, hiszpański, włoski, czeski, rosyjski lub ukraiński, w stopniu pozwalającym na swobodną konwersację z klientem;
- zainteresowanie historią i dziedzictwem kulturowym Poznania,
- doświadczenie przewodnickie,
- umiejętność obsługi kas fiskalnych i terminali.
CV
Oferujemy
- stabilne zatrudnienie,
- możliwość rozwoju,
- zgrany zespół, o szerokim przekroju zainteresowań,
- elastyczny grafik,
- spotkania integracyjne,
- praca w ciekawym miejscu (nowoczesny budynek, w otoczeniu przyrody nad rzeką Cybiną)
Składanie ofert osobiście:
Oferty, zawierające wymienione dokumenty, prosimy składać pod adresem: Centrum Turystyki Kulturowej TRAKT, ul. Gdańska 2, 61-123 Poznań w terminie do 2020-02-09.
Centrum Turystyki Kulturowej TRAKT zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.