253/2019 DORADCA DS. OBSŁUGI KLIENTA KORPORACYJNEGO RAINBOW
Poszukujemy ambitnej, bardzo dobrze zorganizowanej i samodzielnej osoby, która obejmie stanowisko: Doradca ds. obsługi klienta korporacyjnego
Miejsce pracy: Poznań
Cały etat
Wymagania:
- wykształcenie wyższe (mile widziane o specjalności hotelarstwo, turystyka, marketing),
- doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku w obszarze sprzedaży, min. rok doświadczenia pracy w branży MICE,
- bardzo dobra znajomość j. angielskiego,
- umiejętność samodzielnego prowadzenia kilku projektów równolegle,
- umiejętność nawiązywania i podtrzymywania relacji z klientem,
- znajomość technik sprzedaży, promocji i umiejętność negocjacji,
- aktywność sprzedażowa i skuteczność w działaniu,
- obsługa rezerwacyjnych systemów hotelowych
- obsługa bieżąca klientów korporacyjnych, pozyskiwanie nowych klientów (kongresy, konferencje, szkolenia, wyjazdy incentive)
- zaangażowanie i determinacja w dążeniu do celu,
- operatywność i dobra organizacja pracy,
- dyspozycyjność,
- umowę o pracę na pełny etat,
- dużą samodzielność i niezależność w działaniu,
- pracę w centrum Poznania,
- przyjazną atmosferę pracy w ambitnym i profesjonalnym zespole,
- możliwość pracy z renomowanymi markami i firmami, z całej Polski,
- dofinansowanie do prywatnych wyjazdów wakacyjnych,