96/2019 PRACOWNIK PUNKTU OBSŁUGI KLIENTA INFODWORZEC POZNAŃ
PEŁNA NAZWA FIRMY/INSTYTUCJI: PKP S.A. Oddział Gospodarowania Nieruchomościami w Poznaniu, Al. Niepodległości 8, 61-875 Poznań
NAZWA I OPIS OFEROWANEGO STANOWISKA PRACY: Pracownik punktu obsługi klienta InfoDworzec Poznań
Data dodania: 08.08.2019 r.
NAZWA I OPIS OFEROWANEGO STANOWISKA PRACY: Pracownik punktu obsługi klienta InfoDworzec Poznań
Data dodania: 08.08.2019 r.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
• bieżąca obsługa pasażerów i klientów dworca w zakresie udzielania informacji na temat: odjazdów i przyjazdów pociągów, potencjalnej ceny połączeń, warunków odbycia najszybszej i najtańszej podróży i opóźnień pociągów,
• udzielanie szczegółowych informacji na temat dworca, jego topografii, dostępnych usług oraz najbliższego otoczenia dworca,
• udzielanie informacji dotyczących topografii miasta, informowanie o możliwościach komunikacyjnych, atrakcjach turystycznych, wydarzeniach kulturalnych,
• przyjmowanie zapytań, wniosków, opinii i skarg klientów,
• pomoc osobom z niepełnosprawnością lub o ograniczonej sprawności ruchowej,
• reagowanie w sytuacjach nagłego obniżenia jakości świadczonych klientom usług oraz zauważenia zaistniałych lub potencjalnych zagrożeń,
• monitorowanie poprawności i zgłaszanie nieprawidłowości w zakresie informacji pasażerskiej, publikowanie na stacji plakatowych rozkładów jazdy pociągów, regulaminów i innych materiałów informacyjnych,
• zgłaszanie ujawnionych usterek i awarii technicznych elementów stacji zarządzanych przez PKP S.A. do odpowiednich serwisów, monitorowanie czystości stacji oraz dbałość o prawidłowe funkcjonowanie i estetykę punktu InfoDworzec.
WYMAGANIA:
• wykształcenie minimum średnie,
• biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie (warunek konieczny),
• znajomość języka angielskiego na poziomie minimum średnio zaawansowanym, pozwalającym na swobodną konwersację na tematy związane z codziennymi problemami pasażerów (przynajmniej poziom B1) - warunek konieczny,
• mile widziana znajomość innych języków obcych,
• nastawienie na wysoką jakość, szybkość i skuteczność obsługi,
• dużym plusem będzie doświadczenie w obsłudze klienta (praca w handlu, w punktach obsługi klienta),
• umiejętność szybkiego wyszukiwania potrzebnych informacji i komunikatywność,
• umiejętność rozwiązywania problemów pod presją czasu oraz łagodzenia sytuacji konfliktowych,
• proaktywność, zaangażowanie i cierpliwość,
• wysoka kultura osobista oraz nastawienie na pomoc klientom,
• dobra znajomość MS Office oraz umiejętność obsługi urządzeń biurowych.
• bieżąca obsługa pasażerów i klientów dworca w zakresie udzielania informacji na temat: odjazdów i przyjazdów pociągów, potencjalnej ceny połączeń, warunków odbycia najszybszej i najtańszej podróży i opóźnień pociągów,
• udzielanie szczegółowych informacji na temat dworca, jego topografii, dostępnych usług oraz najbliższego otoczenia dworca,
• udzielanie informacji dotyczących topografii miasta, informowanie o możliwościach komunikacyjnych, atrakcjach turystycznych, wydarzeniach kulturalnych,
• przyjmowanie zapytań, wniosków, opinii i skarg klientów,
• pomoc osobom z niepełnosprawnością lub o ograniczonej sprawności ruchowej,
• reagowanie w sytuacjach nagłego obniżenia jakości świadczonych klientom usług oraz zauważenia zaistniałych lub potencjalnych zagrożeń,
• monitorowanie poprawności i zgłaszanie nieprawidłowości w zakresie informacji pasażerskiej, publikowanie na stacji plakatowych rozkładów jazdy pociągów, regulaminów i innych materiałów informacyjnych,
• zgłaszanie ujawnionych usterek i awarii technicznych elementów stacji zarządzanych przez PKP S.A. do odpowiednich serwisów, monitorowanie czystości stacji oraz dbałość o prawidłowe funkcjonowanie i estetykę punktu InfoDworzec.
WYMAGANIA:
• wykształcenie minimum średnie,
• biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie (warunek konieczny),
• znajomość języka angielskiego na poziomie minimum średnio zaawansowanym, pozwalającym na swobodną konwersację na tematy związane z codziennymi problemami pasażerów (przynajmniej poziom B1) - warunek konieczny,
• mile widziana znajomość innych języków obcych,
• nastawienie na wysoką jakość, szybkość i skuteczność obsługi,
• dużym plusem będzie doświadczenie w obsłudze klienta (praca w handlu, w punktach obsługi klienta),
• umiejętność szybkiego wyszukiwania potrzebnych informacji i komunikatywność,
• umiejętność rozwiązywania problemów pod presją czasu oraz łagodzenia sytuacji konfliktowych,
• proaktywność, zaangażowanie i cierpliwość,
• wysoka kultura osobista oraz nastawienie na pomoc klientom,
• dobra znajomość MS Office oraz umiejętność obsługi urządzeń biurowych.
WARUNKI ZATRUDNIENIA:
•umowa zlecenie,
•elastyczne godziny pracy: od poniedziałku do niedzieli oraz w dni ustawowo wolne od pracy – praca na podstawie grafiku uzgadnianego przez cały zespół,
•możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w stabilnej firmie z bogatymi tradycjami,
•atrakcyjne wynagrodzenie i niezbędne narzędzia pracy.
KONTAKT: Aplikowanie odbywa się poprzez stronę internetową: https://www.pkp.pl/pl/kariera/oferty-pracy
•umowa zlecenie,
•elastyczne godziny pracy: od poniedziałku do niedzieli oraz w dni ustawowo wolne od pracy – praca na podstawie grafiku uzgadnianego przez cały zespół,
•możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w stabilnej firmie z bogatymi tradycjami,
•atrakcyjne wynagrodzenie i niezbędne narzędzia pracy.
KONTAKT: Aplikowanie odbywa się poprzez stronę internetową: https://www.pkp.pl/pl/kariera/oferty-pracy