59/2019 KONSULTANT DS. OBSŁUGI KLIENTA
WWW: www.arvato.pl
NAZWA I OPIS OFEROWANEGO STANOWISKA PRACY/PRAKTYK: Konsultant ds. obsługi klienta
Data dodania: 14.05.2019 r.
WYMAGANIA:
• Komunikatywność i pozytywne nastawienie
• Umiejętność sprawnej obsługi komputera oraz szybkość w wyszukiwaniu informacji
• Otwartość na potrzeby klienta
• Dyspozycyjność do pracy w systemie zmianowym, również w wybrane weekendy i święta
• Gotowość do udziału w szkoleniu wdrażającym, które trwa 6 kolejnych dni roboczych w wymiarze 48 godzin (codziennie 8 godzin dziennie, bez weekendów). Szkolenie prowadzone jest w godz. 9:00 – 17:00
• Odpowiedzialność za wykonywaną pracę oraz zaangażowanie
• Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta
CO OFERUJEMY:
• Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. Umowa podpisywania jest pierwszego dnia szkoleniowego na okres próbny, który wynosi 3 miesiące. Najbliższe szkolenia ruszają wiosną.
• Możliwość nabycia cennego doświadczenia w zakresie obsługi klienta
• Elastyczne godziny pracy, które umożliwiają pogodzenie nauki, pracy oraz dodatkowych zajęć. Obsługa klienta odbywa się między godziną 8.00 a 21.00; 7 dni w tygodniu, również w święta.
• Możliwość zatrudnienia na ¾ etatu lub pełen etat
• Pracę w przyjaznym środowisku, w dogodnej lokalizacji w centrum Poznania – budynek Globis, ul. Roosevelta 18
• Profesjonalne szkolenie wdrażające, które doskonale przygotuje Cię do pracy
• Wsparcie przełożonego, na każdym etapie Twojej pracy
• Jasna i czytelna ścieżka rozwoju zawodowego oraz systemu premiowego
• Bony zniżkowe na zakupy na platformie internetowej
• Konkursy z nagrodami, bilety na imprezy kulturalne, upominki urodzinowe.
• ….a po pracy – wyjścia integracyjne, game corner oraz udział w wydarzeniach sportowych
KONTAKT: - podając tytuł stanowiska w temacie