24/2018 SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA W BIURZE PODRÓŻY
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Poznań
nr ref. 171102_SOK
Obowiązki:
Praca w zespole odpowiedzialnym za kontakt i utrzymywanie relacji z klientami indywidualnymi oraz partnerami zewnętrznymi (sieć sprzedaży zewnętrznej)
• Bezpośrednia obsługa klientów indywidualnych
• Bieżąca obsługa partnerów zewnętrznych - biur agencyjnych
• Obsługa zapytań telefonicznych, mailowych
• Utrzymywanie dobrych relacji z obecnymi klientami biura
• Obsługa bazy CRM
• Udział w targach i szkoleniach branżowych
• Aktywne pogłębianie wiedzy podróżniczej
Wymagania:
• Doświadczenie w obsłudze klienta
• Empatia i otwartość na potrzeby klienta
• Dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office, Internet)
• Poprawne posługiwanie się językiem polskim i umiejętność redagowania oficjalnych pism
• Dyspozycyjność: praca w wybrane weekendy
• Łatwość w nawiązywaniu kontaktów, komunikatywność, pozytywne nastawienie
• Wysoka kultura osobista, uprzejmość, opanowanie
• Umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu
• Samodzielność i Kreatywność w rozwiązywaniu problemów i trudności
• Otwartość na podnoszenie kwalifikacji i pogłębianie wiedzy
• Pasja związana z podróżami
Dodatkowym atutem będzie:
• Doświadczenie w branży turystycznej
• Dobra znajomość języka angielskiego
• Znajomość greckich kierunków turystycznych
Nasz Klient oferuje:
• Pracę na pełen etat w siedzibie touroperatora o ugruntowanej pozycji na rynku turystyki czarterowej
• pracę w młodym zgranym zespole,
• Stabilne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji,
• System szkoleń
• Wyjazdy szkoleniowe do Grecji
• Możliwość dalszego rozwoju zawodowego w strukturach firmy.
Zainteresowane osoby proszę o wysłanie CV wraz z numerem referencyjnym na adres email: