10/2018 KONSULTANT DS. OBSŁUGI KLIENTA
Konsultanta ds. obsługi klienta
Jako Konsultant będziesz odpowiedzialna/y za telefoniczne oraz mailowe wsparcie klientów, odpowiadając na zapytania dotyczące zakupów, reklamacji lub zwrotu produktów platformy internetowej Zalando. Twoje zadania będą także polegać na przetwarzaniu i ochronie danych osobowych zgodnie z obowiązującym w Polsce prawem. Praca jest przewidziana na okres 3 miesięcy z możliwością nawiązania dłuższej współpracy.
2. Co oferujemy?
• zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
• możliwość zatrudnienia od zaraz
• elastyczne godziny pracy , które umożliwiają pogodzenie nauki i pracy
• możliwość zatrudnienia w części etatu lub na cały etat
• pracę w przyjaznym środowisku , w dogodnej lokalizacji w centrum Poznania
• profesjonalne szkolenie wdrażające oraz wsparcie przełożonego
• bony zniżkowe na zakupy
• konkursy z nagrodami, bilety na imprezy kulturalne, upominki urodzinowe
• a po pracy - wyjścia integracyjne, game corner oraz udział w wydarzeniach sportowych
3. Informacje dodatkowe
Wymagania:
dyspozycyjność do pracy w systemie zmianowym, również w weekendy i święta
gotowość do udziału w tygodniowym szkoleniu wdrażającym (8 godz dziennie, przez 5 dni roboczych)
komunikatywność i pozytywne nastawienie
umiejętności sprawnej obsługi komputera
otwartości na potrzeby klienta
odpowiedzialność za wykonywaną pracę oraz zaangażowanie
4. Kontakt:
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres: z dopiskiem Zalando PL