734/2017 KONSULTANT DS. OBSŁUGI KLIENTA
Obowiązki:
Jako konsultant będziesz odpowiedzialny za mailowe i telefoniczne wsparcie klienta, odpowiadając na zapytania dotyczące zakupów, reklamacji i zwrotów na platformie internetowej Zalando. Twoje zadania będą polegać także na przetwarzaniu i ochronie danych osobowych zgodnie z obowiązującym w Polsce prawem.
Praca jest przewidziana na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracy.
Co oferujemy?
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- elastyczne godziny pracy
- możliwość zatrudnienia na część lub cały etat
- pracę w dogodnej lokalizacji w centrum Poznania
- profesjonalne szkolenia wdrażające
- bony zniżkowe na zakupy
- konkursy z nagrodami, upominki urodzinowe...
Wymagania:
- dyspozycyjność do pracy w systemie zmianowym, również w weekendy i święta
- gotowość do udziału w tygodniowym szkoleniu wdrażającym (8 godz dziennie, przez 5 dni)
- komunikatywność i pozytywne nastawienie
- umiejętność sprawnej obsługi komputera
- otwartość na potrzeby klienta
- odpowiedzialność za wykonywaną pracę oraz zaangażowanie
Kontakt:
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- elastyczne godziny pracy
- możliwość zatrudnienia na część lub cały etat
- pracę w dogodnej lokalizacji w centrum Poznania
- profesjonalne szkolenia wdrażające
- bony zniżkowe na zakupy
- konkursy z nagrodami, upominki urodzinowe...
Wymagania:
- dyspozycyjność do pracy w systemie zmianowym, również w weekendy i święta
- gotowość do udziału w tygodniowym szkoleniu wdrażającym (8 godz dziennie, przez 5 dni)
- komunikatywność i pozytywne nastawienie
- umiejętność sprawnej obsługi komputera
- otwartość na potrzeby klienta
- odpowiedzialność za wykonywaną pracę oraz zaangażowanie
Kontakt:
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres: