Zapisy on-line do biblioteki dla pracowników, doktorantów i studentów AWF Poznań
Od 24 maja 2021 r. Biblioteka Główna uruchomiła możliwość zdalnego zapisu do biblioteki. Prosimy o zapoznanie się z zasadami. |
Zasady zapisów on-line do Biblioteki Głównej AWF w Poznaniu
- Usługa jest skierowana do pracowników, doktorantów i studentów AWF Poznań.
- Formularz zapisu jest dostępny:
- w prawym górnym rogu katalogu on-line, przycisk „Zaloguj”, następnie przycisk „Nowy użytkownik”,
- w zakładce górnej katalogu on-line „Moje konto”, następnie przycisk „Nowy użytkownik”,
- w zakładce bocznej strony biblioteki „Konto czytelnika/Zapisy on-line”, następnie przycisk „Nowy użytkownik”.
- Zapisując się do biblioteki należy podać:
- PESEL,
- Nazwisko i imię,
- Adres,
- Email,
- PIN (dowolne 4 cyfry, niezbędne do logowania),
- należy zapoznać się z regulaminem korzystania ze zbiorów Biblioteki Głównej oraz z informacjami o przetwarzaniu danych osobowych.
- Przycisk „Akceptuję” zatwierdza zapisanie się do Biblioteki.
- Użytkownik otrzymuje tymczasowy „nr karty”, który daje możliwość zamawiania książek z katalogu.
- Konto ma charakter tymczasowy i jest aktywne przez 14 dni. W tym czasie należy:
- dokonać wpłaty 12 zł na konto uczelni: AWF Poznań nr 91 1020 4027 0000 1702 1315 1552, w tytule przelewu należy podać: nazwisko, imię, nr albumu/jednostkę organizacyjną AWF oraz dopisek – zapis zdalny.
- zgłosić się do wypożyczalni w celu aktywowania pełnych uprawnień czytelnika.
- W przypadku pytań prosimy o kontakt z Wypożyczalnią: tel.: 61 835 50 72, mail: